Tipy na nákup - AVON 2/2013

Zatím jsem se nesetkala s tím, že by o tomhle někdo psal a tak uvidíme, třeba to bude mít úspěch :D

Jelikož mám doma katalogy od Avonu, za které moc děkuji paní Martině V., která mi posílá Avon výrobky (většinou nejsou pro mě) i se vzorečky, které mi dělají obrovskou radost - vzorky parfémů abych každý den voněla jinak, mini rtěnky v krásných barvičkách a různé vzorečky (krémů, make-upů).

Hned na úvodní stránce je v akci rtěnka, ve slevě i 50% - takže za cenu 99,- Kč. Mají 24 odstínů a já bych si určitě vybrala.




Za zmínění stojí i tužka o kterou jsem dříve hodně kupovala. Byla jsem s ní spokojená, ale co znám tekuté linky, už se k tužkám nevracím.


Další je pánský parfém Black Suede. Koupila jsem ho příteli k Vánocům a skromně se přiznám že ho občas použiji. Není to těžká vůně, takže by se dala brát jako unisex. Ale hlavně, voní po zázvoru a ten miluji.


Dále bych zmínila rtěnku, která je zrovna v akci a mám nutkání si ji koupit.
Je to Ultra Colour Rich Brilliance v odstínu Berry Glitz. Měla jsem ji ve vzorku a je dokonalá. Barva krásná, rtěnka dlouhotrvající, nematlá se a krásně splyne se rty, prostě za mě palec hore ^_^

NOVINKA! BB krém
Plánuji si toto minibalení pořídit a vyzkoušet. A to rovnou ve 2 odstínech, protože vypadají, že to konečně nebude jen oranžový blivajs :D Objednávám si Ivory a Shell (nebo Nude, ještě nevím). K make-upům jsem skeptická, ale BB zkusím. Uvidíme jak se s tím poperou.

Rtěnka Kiss'n'Go za 69,- Kč
Moje "skoro tchýně" si ji kupuje často a to v odstínu který zrovna není v akci, ale takový červeno hnědý - prostě mahagon :D Já s ní zkušenosti nemám, ale myslím že bude lepší než NYC rtěnka za stejné peníze, která žmolkuje a nevydrží na rtech =)

Pěnivý gel pro smíšenou pleť
Koupila jsem si ho k Vánocům. Vždy před sprchou si ho dám na obličej a promasíruji. Po osušení mám poté pocit čisté pleti, což je fajn a nejspíš to i funguje. Navíc! Příjemný bonus navíc - používám ho jako čistič na kosmetické štětce - osvědčil se mi na to skvěle :D


ClearSkin Clear Emergency - Okamžitý účinek proti akné

Mám doma oba výrobky kdy byly v akci oba za 98,-  musím říct že to funguje. Ten prcek se používá na lokální akné - tam kde se tvoří pupínek trošku máznout a ono ho to zastaví, opravdu to fungovalo a jsem spokojená. Čistící gel používám každých cca 10 dní, trošku to štípe, ale netvoří se mi tolik pupínky (občas na lícních kostech se mi dělají z tvářenky od ELFu).

10 komentářů:

  1. prave tento tyzden som si objednala perfect kiss (kiss me pink) tak s auž teším keď mi príde :)
    super blog..bola by som rada keby si si ma tiež pridala :) ďakujem :)

    http://beladynotbitch.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Kiss'n'Go jsem si nevybrala žádný odstín, jinak je ta cena lákavá :)

      Vymazat
  2. Ty rtěnky vypadají úžasně! Hlavně ty studené, růžové odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty fialové. Ale nedokážu si představit jak to na mě bude vypadat

      Vymazat
  3. Já si kdysi objednávala z Avonu mraky produktů.. Jenomže teď mi přijde, že je tam pořád to samé a já už nemám z čeho vybírat :D.. Ale na co nedám dopustit je Planet Spa :).. Do zásoby jsem si nakoupila tělový peeling s květem thajského lotosu.. tu vůni miluju ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skoro všechno stejné, ale musím říct, že jsem zrovna porovnávala rtěnku z edice LUXE a tou Perfect Kiss, tak u mě vítězí Perfect Kiss :) Vydrží déle, zatuhne, prostě super :)) Ale na Essence z kolekce Home Sweet Home to nemá!

      Vymazat
  4. Tý jo, Avon BB, tak to bych nečekala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když už ho mají skoro všichni tak proč by oni měli být pozadu =))

      Vymazat
  5. Ja som si objednala hneď dva rúže z prvej strany a taktiež dekoračný štetec na nechty a lak vo farbe city navy... Tento katalóg ma skutočne zaujal, rovnako ako aj predchádzajúce číslo :) Rozmýšľala som aj o tom BB ale je to len 5 ml a u nás je za 2€, čož mi príde dosť smiešne, keďže to bude skutočne len na dve-tri použitia - možno ani toľko nie.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víc než dvě :D já 30ml make-up spotřebovávám třeba půl roku když ho používám aspoň 4x týdně ... takže 5ml vystačí min. na 5 dnů

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS