Preview Essence

V únoru by měla být další limitovaná edice Essence a snad se dostane i k nám. 
Vzhledem k tomu, že se jmenuje Hugs & kisses, tak to bude akorát na Valentýna, takže opravdu s největší pravděpodobností bude i u nás v ČR.









Také jsem koukala po internetu a vypadá to, že Essence chystá další nové produkty, zde je výběr těch, o kterých uvažuji, že je koupím, protože mě nějak zaujaly.
Laky. Tmavě modrá a zelená napravo - přesně tyto odstíny potřebuji =)
Známá "mejkap" houbička v podání Essence


Konečně světlý pudr, co dodat ! :)

14 komentářů:

  1. zajímavá kolekce..uvidíme, jestli si něco pořídím :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja si urcite kupim lip scrub, toppery a hlavne beauty blender.alebo vlastne make-up sponge:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý tomu říká jinak, ale funguje to stejně ^-^

      Vymazat
  3. tak na tuhle limitku už se těším!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí ten balzám na pusu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím mít ten topper se srdíčkama :D! Taky asi vyzkouším ten "Beauty Blender", ale myslím, že tahle limitka bude pryč z regálů hodně rychle.

    OdpovědětVymazat
  6. znacku essence mam tiez moc rada :) pridavam si ta! :) prave zacinam s blogom bola by som velmi vdacna keby aj ty mna! :)
    beladynotbitch.blogspot.sk
    ďakujem! :)

    OdpovědětVymazat
  7. zbožňujem Essence:) mám od nich tiež púder,laky, tiene..no asi všetko :) pekný príspevok :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Já prostě potřebuji ten sponge! :)
    můj blog tady: http://valerijka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS