WANDERLUST ADVENT CALENDAR


Prokrastinace je mi velmi blízká, a tak se k článku o adventním kalendáři dostávám až nyní. To jsem ostuda co ? Kalendář ale můžete stále zakoupit, tak pokud se vám odstíny zalíbí, směle do toho 👌 → NYX.CZ ←


Vždy jsem ochala nad adventními kalendáři, ale nikdy jsem si žádný nekoupila. Ten Nyxí mě moc zaujal a tak jsem do toho šla. A klidně si to letos zopáknu. Jediné co mě trošku mrzí, že jsou zde jen dva typy produktů - oční stíny a matné "lesky". Je to velká škoda. Za mě by bylo lepší mít tam různé druhy produktů na rty, oči, tvář ... Portfolio produktů má NYX obrovské a je škoda, že toho nevyužili, byla by to mnohem větší bomba :)


MATNÝ LIP CREAM

Všechny odstíny jsou v podstatě stejné ... výdrž, krytí. Nemám jim co vytknout. Dobře zasychaj, ale trošku se obtiskávají. Výdrž když nejíte, nepijete je podle mě docela nadprůměrná. Rty nejsou vůbec vysušené, což je u matných rtěnek občas oříšek - hodně matných rtěnek vysušuje.





CANNES - krásná brčálově zelená barvička, třpytivá se zlatým shimmerem
SEOUL - matná pleťová barva ideální na blendění
STOCKHOLM - matná vínová barva. Naprosto jsem si ji zamilovala, na očích vypadá perfektně.
ROME - měděná třpytivá
MANILA - studená světle hnědá barvička s třpytkama
COPENHAGEN - krásnej měňavec - zeleno zlatá třpytivá


TRANSYLVANIA - tělová studená třpytivá
PRAGUE - hooodně třpytivá stříbrná
ADDIS ABABA - královsky modrá třpytivá
MONTE CARLO - černá s třpytkama - jako noční obloha
MOROCCO - studený matný hnědý odstín, který používám na obočí
MILAN - teplá hnědá matná

1 komentář:

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS