Recenze: AVON LUXE - luxusní zklamání

AVON LUXE Neodolatelně okouzlující
Jedinečné složení. Luxusní barvy.
To vše v úchvatném zlatém balení.

HEDVÁBNÝ TEKUTÝ MAKE-UP LUXE SPF 20
S výtažky z bílého safíru pro zářivý vzhled pleti. Lehké hydratační složení umožňuje pleti dýchat a dodává jí sjednocený, hebký vzhled.

DOSTUPNÉ ODSTÍNY
      Porcelain        Natural Glamour       Beige Linen       Nude Bodice        Medium Beige



Nejsvětlejší odstín Porcelain je docela tmavý a má podle mě, příliš oranžový odstín.
Znám hodně žen/dívek které se příliš neopalují a pro ně by tento make-up byl tmavý.

Na pleti se přizpůsobí, to ano. Ale ne tak jak slibují. Make-up pro mě nebyl příjemný ani na ruce, ani na obličeji.
Na obličeji jsem ho neustále cítila, docela "jde" po pórech, takže pokud je máte hlubší, tenhle make-up nebude nejšťastnější volba.
Rovněž make-up nesplynul. Ostatní make-upy které používám (a že jsou levnější než tento) se asi po 10 minutách jakoby "vcucnou" do kůže a tak nejde téměř poznat, že make-up mám (pokud to s ním nepřeženu). To se zde ale nestalo. Špatně se mi roztíral, jako bych měla hrozně suchou pleť. Na ruce to šlo o trochu lépe, ale prostě není to tak jak slibují - luxusní.

Rozdíl mezi make-upem a mým odstínem pleti.

Oranžovoučký odstín porcelain. Taky máte doma tak tmavý porcelán ? :D

HODNOCENÍ PRODUKTU
Nevidím to zas tak špatně. Někdo kdo se opaluje, tomu by mohl sedět, proto v hodnocení bude odstín zohledněn málo.
6  z 10 bodů
- hydratační make-up by se měl krásně roztírat
- "luxusní barvy" ne, oranžová v různých odstínech není luxusní - všechny odstíny mají moc oranžové
- dlouho trvá než se přizpůsobí pleti
- střední konzistence, na pleti působí ale jako těžký make-up

12 komentářů:

  1. Nepřekvapuje mě to :) Jediné, co mi není moc jasné je, že dostal 6 bodů z 10, na to, že na něm, dle tvojí recenze, nic moc pozitivního nevidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostal 6 bodů z 10, protože existují ještě horší make-upy ;) (žmolkují, dělají mapy atd.)

      Vymazat
  2. Já myslím, že avon neumí makeupy, jediný, který mě od nich láká je ten pěnový :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěnový mám od Maybelline a jako fuj, tmavší než mrkev. Vzhledem k tomu, že Maybelline má jinak kvalitní výrobky, Avon bych neriskovala :)

      Vymazat
  3. Avon a oriflame nemám celkovo rada, ale ostatné veci z tejto rady sa mi páčili, najmä paletka tieňov
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Oriflame ty kelímky kouzelný nebo co to je, ale ani vlastně nevím kde jsou. Dostala jsem je jako dárek a jestli se mi válí někde doma ... :\

      Vymazat
  4. ten oranžový podtón je příšerný. Jsem ráda že konečně někdo napsal pravdu, dekorativní kosmetiku avon prostě nezvládá! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Avon moc nekupuji, ale mám světlý pudr (ten translucent) a je skoro bílý - spíš trochu jako porcelán a s ním jsem spokojená :) Ale to je asi tak jediné. Ještě mi vyhovovaly tužky na oči co měli dycky nějak speciálně ozdobené a stály kolem 39,- Kč, tak jsem si vždy na valentýna atd. koupila nějakou, ale poslední dobou při ořezávání se láme a nebo matlá, tak je potřeba ji před ořezáváním dát do lednice ... zhoršili se no :\
      Mám tu kalatogy 2 a 3 a přemýšlím jestli něco objednat.

      Vymazat
  5. z Avonu si obcas kupim vonavku a zboznujem od nich este jeden krem, ale asi inak nic. skvely clanok :)
    pozivam ta na moj blog : http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. No.. Koupila sis špatný odstín.. A Make-up od Avonu? Koupila jsem si jeden a vím že další si už nekoupím..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotkách je vidět, že jsem si make-up nekoupila, ale měla testovací balení. Odstín porcelain je nejsvětlejší, jaký jiný odstín jsem měla vyzkoušet? :)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS