New in

V průběhu týdne jsem si pořídila pár věcí. Nebudu kvůli jedné věci psát extra článek přeci =)

Laky od Essence, které jsem hledala a ani jsem o tom nevěděla, aneb když objevím něco, co jsem chtěla už dávno, ale nesháněla se po tom. 


Rtěnka z nové limitované edice. Zalíbila se mi. Je dlouhotrvající.
Po aplikaci ihned "uschne" a nematlá se. Jsem s ní spokojená =)


Osvěžující hydratační voda, stihla mi už vytéct v tašce :D Ale nevadí. Voní krásně, uvidíme jestli bude fungovat.

Avon Clearskin EMERGENCY. Ten menší - přímo na pupínky opravdu zabírá. Za ty peníze to stojí.

Koupila jsem si další 4 díly Školy noci. První díl jsem dostala na Vánoce a chytlo mě to.


16 komentářů:

  1. Laky jsou skvělé a na rtěnky z limitky jsem dnes taky koukala, ale zatím nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný lak ... a kolekci home sweet home jsem ještě nikde neviděla, ale moc se mi líbí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla být minulý týden, takže tento týden by už na 100% měla být všude, kde je odebírají.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Zamilovala jsem se do něj :) Podobný má i Maybelline ale ten jsem nesehnala.

      Vymazat
  4. topper mam akurat na pazuroch :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou o dost lepší knihy, jak Škola noci ;)..
    Ten lak vypadá fakt dobře :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jistě jsou. Ale momentálně mě to zaujalo.
      U mě je problém, že nečtu všechno - jen to kde se mi líbí první strana textu. Jak mě to nezaujme, tak knížku prostě nepřečtu - nutila jsem se takto přečíst Do podzemí (nebo jak se to jmenuje) ... jsem sice v půlce ale stojí to moc přemáhání.

      Vymazat
  6. Mě by lákaly ty knížky, nějak mám chuť si počíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já občas také. Ale ne vždy si nakonec knihu přečtu, jelikož nosím brýle a často mě bolí oči, tak celý den nemyslím na nic jiné, než až přijdu domů a lehnu si a zavřu oči =)

      Vymazat
  7. Ten topper, no ach! :) A rtěnky z téhle kolekce mě taky zaujaly, no ale brousím si zuby spíš na tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tvářenky moc nepoužívám, protože moje tváře jsou červené až až :D Takže aspoň tímto "vylepšovákem" jsem si udělala radost.

      Vymazat
  8. Tak ten topper mě fakt dostal. Škoda, že u nás nikde v okolí nikde nemají pořádný stojan essence :o(

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS