Recenze: Keep Cup Twilight

Asi týden po Vánocích jsem si objednala Keep Cup termohrneček. Nejvíce se mi zamlouvala barevná kombinace Twilight a tak jsem si ji hodila do košíku a těšila se, že za pár dní ho budu mít doma. Bohužel se tak nestalo. Hrneček nebyl na skladě. 
Čekala jsem na něj asi 2 - 3 týdny a nyní ho konečně mám a jsem nadšená.
Objednávala jsem ho na BUYDESIGN a stál mě 299,- Kč. 
Uvítala jsem, že je zde možnost osobního odběru a tak ušetříte na poštovném.
Dodala bych, že byl problém s tím, že bylo zboží nedostupné nějakou dobu, nicméně s paní P. Kinterovou jsme vše vyřešily. Rychlé jednání, na odpověď jsem nikdy nečekala dlouho. Jsem moc spokojená, a věřím že toto nebyl můj poslední nákup v tomto e-shopu.

KEEP CUP LATTÉ TWILIGHT 454ML

KeepCup je první australský designový hrníček určený pro opakované naplnění kávou u Vás doma nebo ve Vaši oblíbené kavárně. KeepCup je vyroben z recyklovatelného polypropylenu a bez bisfenolu A. Vaši kávu udrží až 20 minut teplou a můžete ho mýt v myčce i ohřívat v mikrovlnné troubě. Všechny hrníčky 100 % těsní a jsou tak použitelné například i při jízdě na kole.

Pěkná papírová krabička, na obalu vždy záleží a design prodává, co si budeme nalhávat, že ano.





Docela mě překvapilo, že je vršek jen tak nasazený - žádné šroubování prostě. Ale nemusíte se bát, drží to jak přibitý a nedoporučuji otvírat, pokud v něm máte horký nápoj, je velké riziko, že to na vás šplouchne.



Vršek je pružný a tak nehrozí že by se hrneček při pádu rozbil - neměl by.

12 komentářů:

  1. vyzera to velmi dobre :) dakujem za tip

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je roztomilý :). Také mám jeden termohrnek, ten ale pořád protejká =/.

    OdpovědětVymazat
  3. nadherne farby :)
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. celkom sympatický hrnček!!! má peknú kombináciu farieb.
    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, kde môžeš vyhrať kozmetiku podľa vlastného výberu:
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ten samý jen ve velikosti M. Pomalu bez něj nevylezu z domu:D

    http://neposedarium.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Je uplne skvely ! Tiež prave uvažujem o tom, že si jeden objednám. Len sa neviem rozhodnuť vo veľkosti M alebo L. Tvoj má 450 ml, nie je príliš veľký ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde akorát ;) Záleží kde ho chceš nosit. Já nosím větší kabelky, takže když dopiju, tak se tam vleze v pohodě! ^_^

      Vymazat
    2. Ja som tiež milovníčka oversize kabeliek, kde sa mi zmestí cely moj neporiadok :-D Asi si tiez vezmem tuto veľkosť, nech mam dosť latte macchiata každe rano v škole :)

      Vymazat
    3. Nápoj mi vydrží opravdu dlouho. Nedokážu si přestavit, že bych měla menší verzi =)))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS