Recenze: Rimmel lasting finish 100 ivory

RIMMEL LONDON LASTING FINISH 25H FOUNDATION 100 IVORY ~ 30ml

Tento make-up jsem si nekoupila, mám jich doma dost a než to spotřebuji, tak stejně projdou :D
Půjčila mi jej kamarádka a tímto jí děkuji.

Nebyla s make-upem spokojená - prý žmolkoval. Mě tedy nežmolkoval
To ale neznamená, že by byl dokonalý. Ne, není dokonalý.

Dávkování - klasika pumpička. Dá se dát množství, které stačí na celý obličej. Není potřeba tedy mačkat dvakrát. Make-up tedy vydrží podle mě dost dlouho. Do té doby, dokud bude pumpička brát hmotu. Pak je klasickej problém s tím, jak dostat make-up ze skleněné lahvičky.

Konzistence je hutnější, takže spíš doporučuji na zimu. Na léto je moc těžký. Takže teď bych ho rozhodně už nekupovala, počkejte na listopad :D
Roztírat se dá dobře. Je jemný. Krásně voní. Barva není tmavá, ikdyž bledulkám by mohla přijít tmavá.

Není moc vidět, což je dobře. ALE! Mě zalízá do pórů a vrásek. Na této fotografii to ale není tolik vidět.
Docela mě překvapilo, že se make-upy (nejen tento ale i ostatní) chovají jinak na hřbetu ruky a na obličeji. Již několikrát jsem si totiž koupila make-up, který mi na hřbetu vyhovoval, ale na obličeji žmolkovatěl, mapoval a Bůh ví co ještě! Takže prostě, netestovat na rukách! Odstříknout si a doma zkusit na obličej.

Tady ještě make-up vypadá dobře. Tváří se že sjednotil barvu a ano, to udělal. Ale podívejme se zblízka ...

Nos - moje nejproblémovější partie. Pořád se mi loupe a tak je problém na něj nanést i hloupej BB krém :D
Tady mi to zalezlo do pórů a vytvořilo dokonce takovej ten chlupatej povlak, kterej na make-upech nesnáším a proto je už nepoužívám.
Pokud víte co s tím nosem, budu ráda když mi poradíte! :)

Zvýraznil mi toho opravdu hodně - např. jemné chloupky (které má každý).



Barvu sjednotí, ale příliš moc nekryje. Krytí bych dala tak na 10 - 15% víc prostě ne. Takže pokud máte nějaký problém a chcete jej zamaskovat, nedoporučím tento make-up. Nezkoušela jsem ho vrstvit, tak nemohu posoudit jak se chová ve více vrstvách. Myslím, že ale díky jeho konzistenci by to stejně asi moc nešlo.

Na pleti jsem ho cítila asi 20 minut, pak se jakoby "vpil" do pokožky a nevěděla jsem o něm, nicméně "chlupatá" jsem byla pořád.

A výdrž? Nic není dokonalé a ani tento make-up. 25 hodin opravdu nevydrží. Můžete se na něj spolehnout na 6 - 8 hodin, víc ale asi nečekejte.

Tomuto make-upu bych dala tak 6 bodů z 10, protože za tu cenu, za kterou se v drogeriích prodává bych ho asi nekoupila, protože mé pleti moc nevyhovuje. Lepší službu mi udělá levnější BB od Garnieru (to ale také není žádná výhra pro mou pleť).

13 komentářů:

  1. tak to teda nevím co používáš.. ten makeup mám doma již delší dobu.. souhlasím že je hutnější a pro někoho i trochu mastnější(doporučuji víc zapudrovat) ale nežmolkatí ani maličko, rozhodně žádný mapy nedělá, pleť krásně sjednotí a je sametově hebkej.. jinak to žmolkacení se často stává z nevhodného krému, o se předtím nanesete na obličej, na to pozor! a kdytí? podle mě je dost obstojný!! mám hodně problematickou pleť a s korektorem je to uplně supr:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenapsala bych to líp než Sabulka. Já jsem s ním víc než spokojená!

      Vymazat
    2. Nepsala jsem že by dělal mapy. Napsala jsem, že kamarádka říkala, že jí žmolkovatěl a proto mi ho zapůjčila abych ho otestovala. Já jsem si žmolkovatění nevšimla a to jsem také napsala.
      Rovněž jsem nepsala že by nesjednotil barvu. Ano, docela dobře tónuje. Ale krytí je nižší a je potřeba použít korektor, samotný make-up nestačí. To vše v článku ale je.

      Mé pleti nevyhovuje, protože se do ní asi nevsákne a tam mi vytvoří na pleti spíš takový povlak nebo masku (podle toho, jak to kdo popisuje no) - prostě v první chvíli na mé pleti nevypadá přirozeně. Ano, z větší dálky (0,5m a dál) si toho nikdo nevšimne, ale nikdy nevíte kdo vám bude zkoumat póry :D

      Vymazat
  2. Já ho mám a je to můj nej nej make up. Zakryje skoro všěchno, do porů nezalézá a strašně dlouho mi na pleti vydrží. Je opravdu hutnější, a je nutno zapudrovat ale tohle je jeden z nejlepších krycích makeupů z drogerky. Navíc za skvělou cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cenu opravdu nevím, kamarádka ho prý zakoupila v akci za nějakou výprodejovou cenu =)

      Vymazat
  3. já tenhle make-up měla, a nevyhovoval mi vůbec, za mě je tohle jeden z nejhorších od Rimmelu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to asi o pleti. Ikdyby jsme měly stejnou pleť, tak to co bude mě vyhovovat, nemusí Tobě =)
      Pro mě je tento make-up zklamání. Od takové známé značky bych čekala opravdu něco lepšího, co by opravdu vyhovovalo HODNĚ lidem =)

      Vymazat
  4. No já ho teda používám už hodně dlouhou dobu a nemůžu si na něj stěžovat. Mně teda nikam nezalézá, dlouho vydrží, dělá krásnou pleť(i bez korektoru, ten skoro nepoužívám) a hlavně po "vstřebání" se vůbec neotírá. Takže za tu cenu mu nemůžu říct ani ň! :-) Ale asi je to fakt o pleti, ptž mně třeba všemi vychvalovaný pěnový make-up dělá takovou paseku, že ho nepoužívám už vůbec :-D. Jen mě tvůj názor překvapil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě bohužel nesedl. Pěnový zas naopak ano, jen byl tmavý.

      Vymazat
  5. Já mám od Rimmelu jiný a s tím jsem hodně spokojená, teď mi má přijít od Max Factor, tak jsem zvědavá, jestli budu vypadat jak filmová hvězda :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přemýšlím o Olay, ti spolupracují s MaxFactor a četla jsem na to samou chválu. I v parfumerii jsem zkoušela a musím říct, že vypadá nadějně.

      Vymazat
  6. podle fotek ,,z blízka" si asi make-up neumíš rozetřít..
    Tenhle make-up je jinak skvělej.. a ze ho máš vodovej? Ta to je asi chyba flaštičky..já už ho mám doma cca rok a pořád má stejnou konzistenci..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě prosím pouč, jak make-up správně roztírat :)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS