SPLŇTE SI PŘÁNÍ A SNY S GALAXIÍ PŘÁNÍ

Nedávno jsem narazila na stránky, kde se mi skoro zastavil dech, když mé oko ulpělo na pár výrobcích za nízké ceny. A když jsem se podívala na další sortiment, nebylo to o moc lepší. Tenhle obchod má produkty, které vám opravdu splní přání a peněženku to nebude moc bolet, což je opravdu velké plus a já si hned po novém roce objednám to, co mi Ježíšek nedonese. A určitě toho bude hodně :D Počítala jsem, že tak 800,- Kč na to padne.

Našla jsem pár výrobků které mě oslovily a asi bych si je koupila, nebo o tom hodně uvažovala :)



W7 IN THE BUFF
Dupe paletka Urban Decay 2 (údajně).
Je mi velice sympatická. Barvičky do hněda, sem tam se mi zdá že to má zelenavý či žlutý nádech, ale uvidím to až na živo - bude k Vánocům, tak se těšte! Otvírat ji předem nebudu ;)
Cena ? 199,- Kč !



URBAN DECAY VICE 2
Viděla jsem swatche a musím ji mít. Domluvila jsem se s maminkou, že když udělám maturitu, tak mi ji koupí - takže mám motivaci !
Barvičky jsou úžasné a balení taky.
1599,- Kč


BOURJOIS OMBRE A PAIPIERES 03 BLEU

Sháním královsky modré, ale trochu tmavší stíny.  Skoro nikdo nedělá prostě. Prooooč ? :(

Až konečně Bourjois (a Maybelline).

Momentálně jsou v akci - za 119,- Kč (290,- Kč)



URBAN DECAY MONO STÍN S&M
Krásná šedá metalická barva. Ihned mě uchvátila.
A za tu cenu si vezmu klidně i jiný odstín.

JEN 159,- Kč (běžně 399,- Kč)

ASTOR PERFECT STAY LIP TINT 
154 NUDE PLUM & 106 DELICIOUS PLUM
Fixky na rty mě uchvátily a tak bych ráda vyzkoušela i tyto. Cena je úplně směšná, protože i NYC stojí kolem 120,- Kč
CENA - 59,- Kč za kus



MUA FASHIOLISTA BLUSH - NEW YORK
Tahle studeně růžová tvářenka se mi líbí.
Je v akci, tak nad ní uvažuji ... a ještě dlouho budu :D

Cena 79,- Kč (189,- Kč)



Samozřejmě že to není všechno, ale ono toho je tolik co bych chtěla (vlastně skoro vše!).



6 komentářů:

  1. teeda je to fakt super stránka :)) určitě si někdy něco objednám :)) maji to levné.. a hrozně si přeji balzám od nivei, tak ten bych si objednala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na balzámy nekoukám. Chtěla bych jich moc a pak většinu ani nepoužiju 10x :(

      Vymazat
  2. i já se na tento eshop chodím neustále koukat a kochám se:) zatím ale zastávám názor, že toho mám doma momentálně tolik, že by další nákup byl zbytečný.. ale mají tam naprosto skvělé věci, pokoupila bych to snad všechno:) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho mám doma taky fakt moc ... ale člověk si musí občas udělat radost :)

      Vymazat
  3. Hned musím jít stránky omrknout :).

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS