New in

Tak jak jsem minule shrnula týdenní nákupy, tak dnes dávám můj dnešní nákup. Pustili nás ze školy dřív a autobus mi nejel, venku hnusně (fakt!) a tak jsem šla do drogerky, jestli uvidím něco zajímavého.
Samozřejmě že viděla. Mnou dlouho sháněný BioHyaluron 4D za 101,- Kč ... nekoupila jsem ho, mám Biodermu, ikdyž jsem opravdu moc chtěla! :D (btw. Bioderma mi projde za 2 roky přesně na moje narozeniny). Nakonec mě zaujal oční krém od Ziaja. Vrásky pod očima mě trápí a myslím, že ikdyž mi není 25 let (prý se doporučuje až od 25 let používat přípravky proti vráskám), tak o ty 2 roky se nic nepokazí.

Také jsem viděla jedno video od Lou a zachtělo se mi zlatavého laku.


Došlo mi vanilkové "kafučíno" :D tak jsem šla do Lidlu a tam jsem objevila i tento krém za ubohých 29,- Kč
Uvidíme jak bude pomáhat :)))

Jo a v předchozím new-in jsem zapomněla dodat, že jsem si koupila v IKEA bombastický polštáře a přikrývku ... a je to strašně úžasný, tak úžasný, že se to nedá ani popsat a těším se do postele čím dál více ! :D

5 komentářů:

  1. Pak se poděl o zkušenosti s tím očním krémem, taky ho mám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Vyfotím fotky před a po a uvidíme jestli to bude zázrak za 70,- Kč :D

      Vymazat
  2. Já taky začala používat oční gely a to mi ještě není 18 (za pár dní :D) a vidím na sobě vrásky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě je už skoro 23, tak je podle mě načase už začít =)

      Vymazat
  3. Těším se na recenzi očního krému :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS