Kvalita Rimmel London

Jsem opravdu naštvaná. Make-up se mi rozležel v hlavě a nakonec jsem si ho od kamarádky za symbolickou cenu koupila. Co se ale nestalo ... píšu, natahuji se pro výrobek abych se podívala na popis a zavadím rukou o lahvičku, ta se zvrhla na stole a vršek odletěl. Neřeknu kdyby mi upadl na zem a toto se stalo, ale on se prostě jen převrhl :( Chjo, zlatý plastový balení.



7 komentářů:

  1. Uplně to samé se mi stalo, akorát s leskem na rty...od Lorealu, to mě taky dokázalo naštvat :(

    OdpovědětVymazat
  2. Mě celkově štve jak je makeup těžkej oproti těm, co mají plastový balení =/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sklo je těžký no. Chápu že chtějí mít nějakou úroveň oproti těm plasťákům, ale když už sklo tak nějaké pevnější ...

      Vymazat
  3. Pffr.. tak to zamrzí :(.. ale jako.. docela se divím.. mě přišlo, že to sklo je pevné.. tak asi není nu :/

    OdpovědětVymazat
  4. mně spadl asi pětkrát na kamennou dlažbu a vždy bez újmy...:)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS