Recenze Rimmel MATCH Perfection 100 ivory

K nákupu tohoto produktu, jsem se rozhodla naprosto sama, bez jakéhokoliv ovlivňování. Snad jen, že kladné recenze byly velké plus. Velmi jsem váhala, jestli si koupím tento make-up, nebo sáhnu po OLAY, které mi bylo velice sympatické - odložila jsem jeho nákup na později.

Nejprve zkusím Rimmel, abych ho mohla porovnat s Lasting finish 25h foundation. Na začátek fakt, který by měl lasting finish povyšovat - výdrž 25 hodin. Opak je ale smutnou pravdou. Make-up mi vydrží na obličeji sotva dopoledne (cca v 6:30 se nalíčím a kolem 15:30 dojdu domů ze školy a na obličeji ani památka po make-upu), to byl také jeden z důvodů, proč ho urychleně spotřebovat a pořídit si jiný. Nevím co jsem si slibovala, ale výdrž Match perfection není lepší. Bohužel. Ale vem to čert, kvůli tomu jsem si ho nepořizovala. Hlavním důvodem byl odstín - ivory je nejsvětlejší, ale i přesto byl Lasting finish docela tmavý. Tento je ale krásně světlý a padne mi akorát =)



  • Krycí schopnost podle mého názoru není nejvyšší, ale postačí. Nepotřebuji zakrýt žádné nedostatky, jen sjednotit pleť a to zvládá na jedničku.
  • Konzistence je řidší - když natočím dlaň tak make-up teče, ale rozhodně to není nic strašného. Naopak, hutnější make-upy se mi hůře aplikují a často se mi povede si udělat "mapy" na obličeji.
  • Výdrž ... ach ano. Kámen úrazu každého výrobku. Nevím jestli je to mojí pletí nebo výrobkem, ale prostě u mě je výdrž cca na 5 hodinách. Moje pokožka ten make-up asi "žere" jinak si to nedovedu představit, kam to mizí =D

Zde na ruce, je vidět, že po rozetření lehce leze do pórů, ale na obličeji to není vůbec poznat (proto také nesnáším testování v drogeriích na ruku - prd poznáte jak se to chová na obličeji!)

Jsem chlupatá, fotka byla pořízena hned po napudrování =D
Umělé světlo, teplý odstín. Make-up není oranžový!! Snad se mi podaří udělat lepší fotku až bude sluníčko

Shrnutí

Tento make-up doporučuji. Pokud nepotřebujete zakrýt nápadné nedostatky, ale jen například začervenání nebo drobné pihy, tak super. Jak ale máte akné, tak to asi bude problém - u mě by byl. Nicméně ani to neubírá výrobku na kvalitě.
Mohu mu tedy dát 8 bodíků z 10, protože výdrž je podle mě slabá. U výrobku za cca 200,- Kč si prostě představuji něco jiného no.

8 komentářů:

  1. S recenzi bych raději pockala az bude denni svetlo aby to stalo za to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky se pokusím dodat hned zítra. Ale určitě není problém se mrknout i na jiné recenze kde je to krásně vidět ;)

      Vymazat
  2. Mne je aj tak tmavý veľmi :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? A jaký tedy používáš make-up? Docela ráda bych objevila ještě něco světlejšího =))

      Vymazat
  3. Chystám sa ho si kúpiť hned ako minieť ten môj make-up :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, toho mého starého je ještě asi 0,5cm u dna a válí se mi tu ještě nějaké BBčka ale prostě jsem ho koupila abych nebyla jak mrkvička pořád :D

      Vymazat
  4. ja potrebujem hlavne silnejsie krytie, cize neviem ci je pre mna toto to prave :) ale pekna recenzia!

    Inak ak ťa trápia vyrážky dnes príspevok o najlepšom make-upe,ktorý lieči ale aj prekrýva, tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak krytí podle mě slabota. Moje pihy to nezakrylo. Spíš to jen sjednotí barvu no

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS