Galaxy nails

Včera jsem se trošku nudila a tak mě napadlo si vyzkoušet tyhle nehtíky, když už mám doma tolik laků na nehty :)
S některými jsem byla spokojená, s jinými ne, ale časem to určitě bude vypadat propracovaněji.


9 komentářů:

  1. všetky sú skvelé,už dlho som nemala galaxy nechty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to zkusila až teď a budu to zkoušet obměňovat (jakože nejen s černým podkladem ale i jiné)

      Vymazat
  2. Galaxy nails chci vyzkoušet už takovou dobu :D! Vypadá to kouzelně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji! Je s tím míň práce než s normálním lakem.
      Zde mi stačí 1 vrstva černého laku jako podklad. A pak jen naťupám jednotlivé barvičky, které jsou skoro okamžitě suché. Nakonec jen nějaký glitter top coat a voilá! ... Můžeš vyrazit =)

      Vymazat
  3. Na prvním obrázku druhý a třetí jsou úplně boží! :) Nemám na to asi dost barev :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě stačila černá jako podklad, modrá, růžová, tyrkysová a pak nějaký průhledný lak se třpytkama =)

      Vymazat
  4. ja pozerám,že to máš taký galaxy lak,a až potom čítam že to si si namiešala!! veľké wow:))) si šikovná:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějaký galaxy lak bude, ale namíchat si to je lepší. Použiješ takové barvy, na jaké máš náladu =)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS