NEW IN Dermacol

Využila jsem akce 200 Kč sleva a objednala jsem si pár výrobků na zkoušku. Nechtěla jsem stíny atd., protože toho mám doma až moc, tak jsem zkusila krém který by měl zmatnit pleť. Řasenku jsem chtěla takovou tu zelenou, co podporuje růst řas - neměli ji, tak jsem zkusila jinou a uvidím. No a bázi pod oční stíny jsem dostala zadarmo =)

Brzy se můžete těšit na recenze =)






5 komentářů:

  1. to ti poslali vážně v takové krabičce? :) bomba! :-) těším se na recenze! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, kdo měl menší výrobky, měl menší balení, ale všechna jsou teď s motýlkama co jsem se dívala =)

      Vymazat
  2. Tak to jsem zvědavá na výrobky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem už nyní zklamaná z řasenky :(
      Není tekutá ... spíš taková granulkovitá ... tak nevím jestli to tak má být, nebo jestli ji reklamovat :\
      http://oi48.tinypic.com/20pcydw.jpg

      Vymazat
  3. Dermacol mám rada, teším sa na recenzie!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS