New in

Jelikož mám prázdniny, tak jsme dnes s přítelem vyrazili do Kolína (vzal si volno v práci, tak mám radost). Nejdříve jsme šli do restaurace Pho Vietnam, kde vaří vietnamský jídlo a musím říct, že moooc dobrý. Není to jako u číňanů (maso z mražáku, rýže nejspíš z pytlíku, zelenina zmrzlá), ale hezky všecko čerstvé - a tak to má být. I ceny jsou příjemné. Dala jsem si hovězí maso s ananasem a nudlemi (nutili mi rýži, ale dnes jsem na ni neměla chuť), přítel si dal polívku (do hooodně velké misky mu ji dali) a hovězí maso s fazolovými lusky a rýží. Platili jsme asi 280,- Kč a já jako vždy snědla jen půl porce, zatímco přítel to do sebe nasoukal všechno. Nevím jak to dělá :DD No, ale :D Ta jeho polívčička byla vylepšená o chilli, takže jsem musela utíkat naproti do Rossmannu pro kapesníčky.
Po jídle jsem chtěla v Rossmannu "zaútočit" na novou kolekci od Essence (laky, 3D stíny atd.), ale oni ji teprve vybalovali, takže jsem měla smůlu :(
Tak jsem přejeli do Futura. V DM jsem si koupila od Essence 3D stíny (02 irresistible purr-ple) a taky čístící šampon. Rozhodla jsem se, že ho vyzkouším.



Vlevo s bází a napravo bez báze. Docela slabej výkon no :(
Navíc, když nedám bázi, tak se mi stíny na oko nechtěly chytit a prášily všude okolo.


Pak jsme šli do Yves Rocher. Původně jsem si šla pro ty dva šampony, ale nakonec mě paní ukecala na slevu 40% na dekorativku. Tak jsem si koupila tvářenku (upřímně - mám jen tu od FdS z Ladyboxu). Paní mi nabízela takový šílený růžový barvy, tak jsem ji poprosila o něco přírodnějšího. Tak na mě vytasila tuhle "pleťovku" a bylo jasno. 
Normálně stojí 299,- Kč ale já ji měla za příjemnějších 177,- Kč.
Nepodařilo se mi odchytit foťákem správný odstín, ale ten na ruce je nejvíc podobný =)

 S bleskem ... Bez blesku



Šampony po 75,- Kč (normálně asi 89,- Kč)

5 komentářů:

  1. ty stíny vypadají skvěle! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou moc pěkné =)) Váhala jsem jestli tyto nebo ty růžové, ale ta růžová moc nebarvila, tak jsem zvolila fialovou.

      Vymazat
  2. Také jsem dneska byla nakupovat v Yves Rocher, naštěstí mi nic nevnucovaly a slevy také nebyly :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla kartičku co mi chodí poštou a tam je vždy sleva a něco k nákupu zdarma. A paní mi nabízela slevy a slevy a slevy a já pořád že nee ... :D

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS