Recenze: Avon BB

Nedávno jsem narazila v katalogu Avon na jejich novinku - BB krém. Tak jsem si řekla, že to vyzkouším. Už na začátku jsem nepočítala, že to bude něco převratného, nicméně zklamaná jsem nebyla! A to je co říct.

Lehký tónovací krém SPF 15 vhodný pro citlivou pokožku.

Nevěděla jsem, jaký odstín zvolit, a tak jsem šáhla po dvou nejsvětlejších, a to Shell a Ivory. 
Hned na začátku upozorním, pokud chcete krycí BB, tak na ty evropské zapomeňte. Nikdo nedělá dost krycí BB krém. Rovnou objednejte např. známý Skin79.  Pokud ale potřebujete světlý tónovací "balzám", mohl by být BB od Avonu ten pravý.

Mohu klidně říct, že tento BB je konečně pro bledulky. Jásejte. Oba odstíny po rozetření jsou krásně světlé a netmavnou, dokonce ani neoranžoví. Potlesk :)))
Abych ale tento BB nechválila, přecijen jedno mínus má. Nevím jak ostatní odstíny (např. nude) ale tyhle dva mají docela hodně shimmer. Pokud ale pleť přepudrujete (i pouze matným pudrem, bez barvy) tak třpyt zmizí, což je fajn, takže se ve finále nelesknete ;) 

Já o budu určitě uvažovat o plném balení, jen ještě nejsem rozhodnutá jestli ivory či shell, jelikož oba odstíny mi docela sedí, ale asi bych se přiklonila k ivory.

Běžná cena tohoto BB krému se v katalogu pohybuje kolem 200,- Kč, záleží na akci. Normální cenu mají uvedenou jako 279,- Kč, za to bych ho ale nekoupila. V katalogu 5 ho ale seženete za 129,- Kč což je cena podle mě akorát. Balení je velké 30ml (já mám testovací balení asi 5ml)




5 komentářů:

  1. Ja požívam BB od Clinique a ver mi, že kryje dobre.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná recenze !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) nelekej se, když se budeš chtít dostat na můj blog a pod adresou autumnmiracle.blogspot.com bude jako neexistující :) Rozhodla jsem se totiž pro změnu názvu, neboť tenhle nebyl tak charakteristický, a provádím změnu designu a uspořádání blogu :) nově najdeš blog tedy na adrese: www.routine-daily.blogspot.com :) Doufám, že se ti i tak tam bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že ještě někdy nabídnou to malé balení, docela bych ho ráda objednala :).

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS