New in (ELF, Jordana)

V pátek jsem využila akce a udělala objednávku u ELFů. Docela mě namíchlo, že nemají barevné palety stínů a jejich odpověď ála nemůžete chtít všechno ... Tak jsem si objednala štětce, na zkoušku tvářenku a rozjasňovač. Lak je pro sestru a balzám pro kamarádku.



Tvářenka docela práší a špatně se nanáší. Přijde mi, že je nějaká antistatická a nechce držet na pleti :D






Mohl mít víc štětin, ale oproti tomu od Essence (79,-) má aspoň měkké štětiny, což je plus ^_^


Moc příjemný na dotyk, uvidím jak se mi s ním bude pracovat. Oproti fialovému od Essence je totiž docela měkký.


 A taky jsem si udělala radost a koupila si lak od Jordany. 028 Grape za 40,- Kč


9 komentářů:

  1. štetce vyzerajú veľmi dobre:) elf mám ako kozmetiku rada:) pekné veci si si objednala

    OdpovědětVymazat
  2. škoda že ta tvářenka nedrží, byla první která mě z těch věcí zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě zaujala, proto jsem si ji vzala, ale na pleti moc vidět fakt není. Je opravdu nenápadná.

      Vymazat
  3. To ti z elfu fakt napsali? Jejich komunikace se zákazníky vážně není nic moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo na FB napsali, že nemůžou mít všechno a že i tak mají stála dost výrobků, které lze objednat (v akci MDŽ) ... a teď ... 3 dny po akci jim přijde zboží ... dokonalý, že

      Vymazat
  4. Také mám doma pár věcí od Elfu a nic z toho není vyloženě propadák, čehož jsem se bála :).

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám 3 štetce od Elfu, len kvôli smiešnej cene som ich nenchala v obchode. A odvtedy viem, že ja a Elf k sebe nepasujeme =D

    OdpovědětVymazat
  6. Já od Elfu miluju rtěnky. Jsou úžasné a skvěle drží, na to jak jsou levné. Chanel se může zahrabat :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS