TIP na levnou a voňavou koupel

Jistě každá/ý znáte LUSH - přírodní kosmetiku. Ne každý má to štěstí a může si dovolit, rozmazlovat své tělo právě těmito výrobky. Já budu mít naštěstí v sobotu příležitost se do LUSHe podívat a doufám že neodejdu s prázdnou. V LUSH seženete vše na co jen v koupelně pomyslíte. Avšak nejen LUSH má výrobky do koupele aj. Já byla nedávno na nákupu v Kauflandu a tam si všimla něčeho, co vypadalo jak obrovskej bonbón. Prozkoumala jsem to a zjistila, že se jedná o koupelovou sůl. Z asi 6 různých vůní jsem si vybrala citrus.
Večer jsem samozřejmě musela výrobek zkusit. Tak jsem při napouštění vody onu bublinku hodila do vody a čekala jaké zázraky se budou dít. Jakmile se začala tvořit pěna, tak se koupelnou linula citrusová vůně. Nebyla nijak originální, prostě tuctovej citron.
Co mě ale překvapilo je to, že ještě další den kolem poledne jsem voněla po citrusech a vlasy dokonce až ob den déle. To se za dvacku vyplatí ;)



2 komentáře:

  1. Obchod Lush znám,ale nikdy jsem si tam nic nekoupila,ale přemýšlím,že tam teda zajdu.Ta koupelová sůl vypadá lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je z Kauflandu za dvacku. Nedovedu si představit balistiky z Lushe za 200,- a více :D To musím vonět snad ještě týden za ty peníze =D

      Já si moc koupele nedávám, jsem sprchovej typ a tak si budu kupovat jen šampuk a kondicionér tuhej =)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS