Essence Splash-Proof mascara

Recenzi na řasenku tu zatím žádnou nemám. A ono stejně nebylo o čem psát. Nebyla žádná řasenka, která by byla naprosto dokonalá aby si tuto poctu vysloužila. Až dodnes!


Nedávno jsem navštívila poprvé Douglas (OC Vaňkovka) a všimla si akce - při nákupu nad 129,- řasenka zdarma. Tak jsem si řekla, že za těch pár peněz si něco vyberu a i kdyby ta řasenka byla nic moc - tak byla zadarmo. Po pár týdnech používání ale musím konstatovat, že tahle řasenka je ta nejlepší kterou jsem zatím z těch levnějších měla. Bohužel, v obchodech/drogeriích jsem ji neviděla. Co jsem hledala na internetu, zjistila jsem, že se prodávala někdy o vánocích.

Tato řasenka je podobná řasence od Maybelline - Illegal Lenght. Má také kartáček s "chloupkama" které prodlužují řasy. A opravdu prodlužují. Jelikož nosím brýle tak mi delší řasy vadí - takže mi občas nějaký ten chloupek z řas upadne, protože se řasy dotýkají skla. Nicméně když si občas brýle nedám, nemám problém s tím, že bych měla pod očima "nadrobeno".
Řasenka má dobrou výdrž. Celý den drží pevně, nedrolí se a není potřeba tedy přes den řasy opravovat.
Já ji rozhodně doporučuji. Pokud se vám naskytne možnost tuto řasenku získat, neváhejte. Vzhledem k tomu, že Essence řasenky nejsou nijak drahé, tak je tohle hodně dobrý kup.




Po 8 hodinách od nalíčení. Spodní linka je Color Tatto


A jako bonus. Nehtíky s lakem z předchozí recenze. Zmínila jsem fakt že lak je průhledný, takže pod ním je lak od Douglas =)
Mě osobně se to líbí a budu zkoušet NYCčko ještě s jiným podkladem - zkoušela jsem žlutou a to nebylo vůbec pěkné :\

6 komentářů:

  1. Já jsem tuhle řasenku měla jako dárek k časopisu Joy,teď ale nevím jaké to bylo číslo.
    A opravdu je dobrá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli by ji prodávat i normálně, nebo aspoň podobnou :(

      Vymazat
  2. Tak to ti závidím, že s ní máš tak dobré zkušenosti. Mě řasy skoro vůbec neudělá a co jsem tak četla, tak když byla ve výprodeji, nikdo z ní nebyl nadšený. I na tvé fotce se mi nezdá moc výrazná, ale tak možná právě proto se ti líbí, to já potřebuju pořádný řasy :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatko, vzhledem k tomu, že jsem měla včera docela "ležecí" den (nojo, nesedl mi oběd) a s řasenkou jsem spala asi 2 hodinky, tak je to podle mě obdivuhodný výkon :D
      Já mám také ráda pořádný řasy, ale moc jich nemám a jsou delší, takže mi některé řasenky dělaj slušný mušší nožky, takže já jsem s touto spokojená ;)

      Vymazat
  3. Jééé, tak to jsem překvapená - já ji mám z Douglasu ze stejné akce a nejraději bych ji teda vyhodila do koše.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS