RECENZE Due Deo Douglas


Není důležité vonět, ale nesmrdět, říkala jedna moje kamarádka. Proto lidé používají proti potu různé přípravky. Nejznámější jsou deodoranty, antiperspiranty a setkala jsem se i s deoantiperspiranty.

Každý druh této ochrany proti potu funguje jinak. Deodorant pouze přetlumuje "vůni" potu. Antiperspirant přímo brání vzniku potu. Je jen na vás pro kterou variantu se rozhodnete. Já již několik let upřednostňuji antiperspiranty, deodoranty mě tak nějak pokaždé zklamaly, hlavně výdrží a výsledným efektem. Po aplikaci deodorantu byla cítit vůně, pokožka byla čistá (i v případě deodorantu který nesliboval ČČO (čisté černé oblečení), ale v průběhu dne se ztratila vůně a k večeru jsem i trošku cítila pot. Antiperspiranty sice většinou nevoní, ale zato fungují až do večera, tudíž se můžete spolehnout, že během dne i při zvýšené zátěži pravděpodobně nebudete potřebovat znovu aplikovat přípravek.

Dostaly se mi do rukou dva deo výrobky od Douglasu. Na řadu Seathalasso jsem byla zvědavá. Kuličkový rol-on voní krásně, mohla bych tuto vůni "čmuchat" pořád, je taková svěží a lehce slaná, jako moře. Ikdyž nemám rol-ony ráda, zkusila jsem jej. Moc nadšená jsem zprvu nebyla. Stejný problém jako u ostatních značek - jelikož je mokrý, tak lepí, ale po pár minutkách již nic necítíte, kromě krásné vůně.
Výdrž je celkem dobrá. Pokud se moc nenamáhám (tj. nepotím) tak cítím deo zhruba 5 - 6 hodin. Pokud ale vyvíjím nějakou činnost, je to již horší. Výdrž je tak 3 hodiny a pot se bohužel objevuje na oblečení. To je ale v pořádku, jelikož deodoranty nejsou určeny k zabránění tvorby potu ;)

Tento deodorant vám mohu s klidným srdcem doporučit, jelikož těžko by jste hledali u konkurence něco lepšího!



Druhý výrobek který vám chci představit jsou deo ubrousky. Zatím jsem s nimi neměla zkušenost a tak jsem si řekla, že fajn, novinka pro mě! =) Nejdříve jsem se musela poprat s otevíráním balení. Moc mi to nešlo, použila jsem nakonec nůžky. Aplikace je jednoduchá, prostě si ubrouskem potřete podpaždí.

Deodorant krásně voní. Cítím tam květiny. Vůně je krásně svěží a příjemná.
Opět mi ale tento výrobek moc nevyhovuje. Stejně jako rol-on, po aplikaci docela lepí. Je to velká škoda, protože jinak nemám těmto výrobkům co vytknout. Snad jen, ty ubrousky by mohly být krapet menší, jelikož když ho použiji tak je stále ještě dostatečně vlhký - jedno balení vystačí tak pro 3 lidi, ale to je nehygienické :D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS