Preview Essence Cherry Blossom Girl Limited Edition



Tu a tam mají některé značky speciální "limitované" edice kosmetiky. U Essence je to poměrně častý jev a tak se snad brzy dočkáme kolekce, která by nám měla připomenout Japonsko. Tedy aspoň pro mě jsou třešně a sakury (třešně a sakury mají velmi podobné květy) symbolem Japonska / Číny. Tato kolekce by konečně mohla být to pravé pro mě. Předchozí mě vůbec nezaujaly (snad jen v Marble edici ty fialkové stíny) a tak uvidíme nyní až uvidím produkty na živo. Na fotografiích vypadají zajímavé a bojím se, že zas nic neušetřím :D

Prvním produktem, je shimmering body powder, teda jakýsi pudr na tělo, který by snad měl mít třpytky (na obrázku nejsou vidět, tak budou asi velice jemné). Vzhledem k ůvodní fotografii kolekce se domnívám, že bude pouze jeden odstín, ale i ten podle fotky vypadá tak akorát =) Nejvíce se mi líbí aplikátor, takový huňatý, s tím by se člověk mazlil celý den :D
Balení je velice pěkné. Podobá se pudru od Alverde, ten je však nižší, jelikož neobsahuje labutěnku a má klasický zelený obal - nahoře průhledný s mašličkou.

Nyní se mrkneme na tvářenku. Má světlý i tmavý odstín a oba vypadají moc pěkně. Já osobně ale tvářenky nepoužívám a tak tento výrobek kupovat určitě nebudu, byť bych z rozmařilosti chtěla mít celou kolekci, ale kdo ví =D
Stíny, ničím nepřekvapí. Kombinace červené, pleťové, hnědé a šedé nikoho neurazí, ale na očích ta kombinace asi nebude nejlepší a nebo si to nedokážu představit tak, aby to vypadalo "společensky přijatelně". 
Tento highlighter je nejspíš na oči, nesetkala jsem se s jiným rozjasňovačem který by takto vypadal a sloužil k něčemu jinému =) Podle fotky je růžový a hodně třpytkatý. Nejspíš bude dost světlý a tak na opálené pleti bude asi viditelný. Já se ale neopaluji, obličej mám světlý, tak si ho možná pořídím =)
Oční linky hnědé a černé barvy. Nic extra, mají tenký a široký konec. Jediné co mě může překvapit je aplikace. Dříve jsem si koupila černé linky ve fixe od Essence a hned jsem je musela vyhodit. Nemalují tak jak by měly - až při přitlačení a to je čára která je více než nápadná.
Laky na nehty. Žlutý a šedo-fialový (tak to vypadá) by měly obsahovat jemné třpytky. Růžový a červený odstín by se měl jen lesknout. Barvy nejsou ničím zajímavé. Žlutá je jako z Miami kolekce jen jsou tam navíc třpytky. Červená je taková tuctová, tak snad jen tu do šeda bych koupila.

Tohle odhaduji snad správně na "rtěnky"? Červená moc řvavá a s růžovou budete vypadat při nejlepším jako namrzlá Sněhurka. Uvidíme co k tomu napíše Essence. Za mě tohle určitě ne.


A jsme ve finále. Výrobek který tedy vůbec můj mozek nepobírá. Nalepovací "řasy". Pokud by se to tak dalo nazvat. 
Už normálně vypadají divně ty řasy které mají kamínky či peříčka, ale tohle je dotáhnuto k dokonalému hnusu. Už vidím jak na mě někdo mrká s tímhle na očích. Jé, já bych si asi cvrkla. Koho mohlo toto napadnout, to netuším. Každopádně pro někoho, kdo má rád extravagantnost je tohle to pravé ořechové s třešničkou nahoře.

Na konci "preview" si můžete všimnout, že mé počáteční nadšení tak nějak vyprchalo. Snad to Essence spraví další kolekcí o které napíšu později - Wildcraft.

3 komentáře:

  1. Ten šedofialový lak nevypadá špatně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně nad ním uvažuju. Ta barva je moc pěkná. Odhaduji že lak bude šedý s fialovými odlesky =)

      Vymazat
  2. Mě uplně nějvíc zaujaly ty rtěnky :). A yt řasy vypadají suprově, do kšoly asi ne, ale třeba na ples bych si je vzala hned :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS