WORK WORK WORK


Znáte to, bez práce nejsou koláče. Obzvláště v dnešní době. Peníze vládnou světu a je potřeba je nějak získávat. Nejsem žádná krasavice ani prsatice, abych mohla dělat luxusní společnici ... A tak i já, jako ostatní musím pracovat.

Rok jsem sháněla práci ... 5 měsíců pracovala za 40 kaček na hodinu na ruku ... a to nebyla žádná podřadná práce, dělala jsem v grafickém studiu ... ale o tom se zmiňovat nebudu, akorát mi to kazí náladu a mám vztek.

K prvnímu listopadu jsem nastoupila do CCC. Musím říct, že jsem čekala že to bude jednodušší. Co se týče práce jako takové, tak sortiment a přípravky na obuv stále neumím na 100% ale pracuju na tom! Co mi dává nejvíc zabrat je stání. Celý den prostojíte nebo prochodíte. To chození je v pohodě ... ale jak chvíli stojíte, tak nohy bolí jak blázen. 

Už jsem koukala ale na internet a zalíbily se mi boty značky Skechers. Líbí se mi, že jsou přímo dělané na dlouhodobé stání - mají stélku z paměťové pěny. Těším se, až si z první výplaty konečně koupím tyhle boty a nebudu v práci tolik trpět. Ono to stání samo o sobě tak hrozné není ... jsou to jen unavené nohy ... ale posledních pár dní mi otékají polštářky na nohou (hned za prstama) a to je to nejhorší co mi vadí ... S tím souvisí i nízká aktivita na blogu. Nekončím, to rozhodně ne ... jen si musím najít víc času na blog. Ta práce mi tento měsíc dává zabrat. Ráno vstanu, nachystám se, jdu do práce ... večer kolem sedmé, osmé přijdu domů, najím se, hodím si sprchu a jdu spát ... na víc se zatím nezmůžu ... Ale ! Nebudu malovat čerta na zeď, protože to není potřeba. Už se to pomalu lepší a věřím, že se články zase dají do pohybu. Sice teď světlo bude stát na prd, protože je pořád tma, ale já si poradím !!!

Teď tak trochu mimo téma ... blíží se Vánoce a já netuším co bych si měla od ostatních přát. Co jsem chtěla, to mám ... a co bych potřebovala, to je drahé. Na blbosti doma není prostor a tak vůbec netuším co říct, když se mě někdo zeptá :\

2 komentáře:

  1. Dělám také v obchodě a u nás v práci jednoznačně vedou "crocsy" a to klidně i ty obyčejné od vietnamců ;) Jsou pohodlné jako žádné jiné boty a kdykoliv mám na nohách něco jiného, tak to po celém dni v práci poznám.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel u nás to nejde. Musí být uzavřená ČERNÁ obuv ... a když vezmu v potaz, že mám 41 ... a ještě širokou nohu ... tak fakt moc na výběr nemám :(

      Crocsy jsem měla asi týden a bylo to fakt labůžo, ale pak mi vedoucí řekla, že tam vadí ty dírky na botě, tzn. není uzavřená špička ... a tak je nesmím mít :( :( :(

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS