URBAN DECAY : VICE 4

Jak dlouho jsem čekala, než si konečně nějakou paletku od Urban Decay koupím ? Roky ... A letos konečně ! Ano, Vice 3 jsem měla na dosah ruky loni a nakonec se nepovedlo, nicméně letos je prostě moje a musím říct, že se těším na další paletku ! =D





Z textilního pouzdra jsem hodně zklamaná. Ano, vzhledově je originální ale to provedení ? Jedna horní strana je zaoblená a druhá zas trčí nahoru ? To se mi vůbec nelíbí ... mělo by to být symetrické a prostě pěkné ... Takhle to vypadá že jim někdo dodal špatný zipy a museli to tam napasovat ... Nebo jestli to byl opravdu designerský záměr ... 


Barevná kombinace je dost dobrá, jen musím říct, že víc se mi líbila předchozí trojka. Ale co, tohle je fajn a použitelný - všechny barvy.


Stav po cca měsíci používání 




ODSTÍNY


BONES - třpytivý tělový odstín vhodný do vnitřního koutku
FRAMED - Ne úplně tělová barva, spíše lehce do oranžova, nekryje moc, trošku flekati, matná
DISCREET - lehce fialový odstín, se silikonovou podkladovou bází chytne trochu hnědě, flekatí, matná
BITTER - oranžovo-zrzato-hnědá ... jinak ji popsat neumím. Nejmíň hezká barva v paletce (pro mě). Dobře kryje, neflekatí, nepráší, matná


GRIP - světle hnědý třpytivý stín, dobře kryje, docela práší
FAST-BALL - krásná růžová v saténovém provedení, krytí slabší - přijde mi, že dělá mapy
GRASSHOPPER - tmavší zelená opět v satén/metal finiši. Krytí bez problémů, nepráší moc
FLAME - třpytkatý stín s velkými kousky, rád opadává. Efekt duochrome - červená a zlatá.


DEADBEAT - tmavě šedý třpytkatý stín s velkými kusy, rád opadává. Třpytky mají různé odlesky.
1985 - já bych tento odstín popsala jako ledově neonová růžová. Krásně kryje, nepráší. Satén/metal finiš
C-NOTE - něco jako tyrkysová, ale víc do zelena ... metalický stín, krásně kryje, nepráší
LOW - hnědá s třpytkama, docela práší ale dobře kryje


BEAT DOWN - ledově fialová, metalické/satin provedení, nepráší, krásně kryje. Moje nejoblíbenější
UNDERHAND - duochrome kříženec růžové, fialové, oranžové a nevím co ještě tam je. Krytí perfektní, nepráší, chytá se dobře.
ARCTIC - metalický stín ledově modré barvy, krytí suprové, nepráší
CROWBAR - zlato-hnědá třpytkatá barva. Kryje dobře, docela práší.


PANDEMONIUM - tmavě fialový stín s třpytkama, docela práší
HARLOT - metalicky fialová barva, moje nejoblíbenější. Krytí super, moc nepráší.
ROBBERY - studená zlatá barva v metalickém/satin finiši
DELETE - matný hnědý stín, nepráší

Zatím moc fotek líčení nemám, protože většinou se nalíčím a letím do práce ... tak jsem posbírala na instagramu pár fotek :)



Když to shrnu. S paletou jsem spokojená. Je tam dost stínů co práší, jsou tam stíny co moc nekryjí a jsou tam stíny, které se mi vůbec nelíbí, ale jsem ráda že ji mám a poslední měsíc se nelíčím ničím jiným.

2 komentáře:

  1. Odstínově paletka vypadá naprosto perfektně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt nadherne odstiny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS