SPARITUAL - SEEKING


Já jdu vždy s křížkem po funuse. Stejně tak i s tímto lakem, který byl v limitované edici a pravděpodobně ho již neseženete ... Nicméně ukázat vám ho musím, protože je nádherný a já ho naprosto miluju :)

Jedná se o texturový lak, který obsahuje jemné třpytečky, které jsou takové tmavě červené s rudými odlesky. Celý lak je i přesto takový docela chladný a tím si mě naprosto získal.

Kryje hezky už v jedné vrstvě, já ale vždy dávám dvě.

Schnutí je poměrně rychlé, ale pozor na tuhnutí. Podle toho kolik je vrstev, tím samozřejmě trvá déle.
Lak je docela hutný a tak se mi občas stalo, že jak se mi odloupnul, tak šel celý a že to je vždy docela velká vrstva ... taková krustička =D

Výdrž laku je naprosto individuální, já mám lupénku a i přesto mi vydržel tak 4 dny, což je u mě veliký úspěch, takže ostatním dá bez problému 7 a víc dní.

Odlakování je naprosto bez problému. Musím říct, že tohle je jediný texturový lak, co jde hned dolů a ani nezůstává na nehtu pozůstatek ... ani jedna třpytka ....

Co jsem si ale všimla, docela rychle tuhne, takže doporučuji pořídit ředidlo na tento lak. (nejen na tento, celkově tyhle glittrové, třpytkaté laky vysychají mnohem rychleji) Pozor ale jaké kupujete, čtěte prosím složení. Já si do teď doma ředila obyčejné laky ředidlem od Cedro, ale až nyní jsem koukla na složení a tam je toluen, což je naprosto nevhodné. 









#SPARITUAL

3 komentáře:

  1. No tak ten je primo nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Není špatný, ale mám raději normální laky bez nějakých efektů :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já těch normálních mám právě plno a tak mě ani nenadchnou :D

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS