U BATI VĚDÍ CO SE NOSÍ

Včera jsem byla se švagrovou u Bati (kupovali tam malé Verunce botičky) a tak jsem nakoukla do regálů. 
Ono to spíš nešlo se nekoukat. Ovšem, ceny mě docela zarazily a tak moje peněženka zůstane zavřená. Do slev ...

Co mě zaujalo ?
1 999,- Kč
1 999,- Kč

1 599,- Kč

U těchto už není cena tak hrozná, ale nevím ... unosím je ??
999,- Kč

1 599,- Kč

8 komentářů:

  1. Ty třetí botky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty poslední chelsea boots mám podobné z F&F, za 569Kč, to už je krásná cena :) A miluju je! Ale jo, taky jsem se dívala u Bati, líbí se mi tam spooousta bot, ty ceny už jsou trochu jinde no.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné boty, no ale ty ceny.. :/ Zrovna ty co jsou za tu tisícovku se mi jediné nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já sháněla lodičky všude možně... Jediné, ve kterých se dalo chodit, jsem sehnala právě u Bati. Měkká kožená stélka, kvalitní materiál...
    Ceny vyšší, ale kvalita zas někde jinde (než u Deichmana např.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ale když vím jak se chovají k zákazníkům a jak tam probíhají kompenzace za reklamace (uznají reklamaci, nabídnou nové zboží - na to však záruka NEPLATÍ, a pokud se vám to rozbije, rozpáře, rozlepí tak máte smůlu). Nečetla jsem si jejich smluvní podmínky, jen jsem to slyšela od známých (více lidí s tím mělo problém) a tak se mi nechce dát tolik peněz, protože vím, že ty boty opotřebovávám tak, že během 2 let je stihnu vyreklamovat ...

      Vymazat
  5. nádherné, hlavně ty poslední :333

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Nechceš s vzájemně sleodvat? Byla bych moc ráda!:)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS