FLORMAR MATTE M09

Snad většina zná firmu Flormar - alespoň z doslechu. Já od nich mám (teď už) 3 laky - zeleno-tyrkysový, tmavě červeno-černý a tento neonový matný, který se mi líbí nejvíce.
Velmi rychle schne a kryje dost dobře už v jedné vrstvě.

Cena? 69,- Kč

Kde ho seženete? Netuším! :D

Ne, fakt. Byla jsem v Brně (Tesco) a tam tento matný neměli. Ale zas u nás v prdelákově, zde je mají. Tak nevím. Chce to zkusit prostě.




Lak je sice matný, ale já ho mám na gelových nehtech a tak se mi po 2 dnech trochu "ohladil".


Dostupné odstíny



Na závěr? Chcete matný lak ? Kupte si ho.
Chcete neonový matný lak ? Kupte si ho.
Tento lak mi vydržel stejně jako např. laky od Gabrielly Salvette, takže bych řekla, že výdrž bude dobrá =)

2 komentáře:

  1. dneska jsem si ho koupila v drogerii teta :) ale bohužel cena byla 100 kč ale stálo mi to za to :) ale třeba ho někdo sežene levněji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divné, v Tetě mají teď akci na Flormar laky 1+1 zdarma = 79,- Kč (nebo 89,- Kč)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS