GABRIELLA SALVETE OČNÍ STÍNY KTERÉ JEN TAK NESMYJETE

Již několikrát jsem zmiňovala, že v naší "TETA" drogerii mají akci 1+1 zdarma na produkty Gabriella Salvete. Laky už jsem jim všechny vybrala (neměli moc odstínů na výběr) a tak přišla řada na stíny. Zřejmě se mi vyplatilo počkat. Našla jsem dole na stojanu stíny za pár korun a tak nešlo odolávat už. Co jsem si vybrala? Tři duo stíny a jedny mono (asi se vrátím pro další :D). Mono byly za 19,- Kč a duo (zelenobílé) za 29,- Kč.


MONZA ITALIA GIOCO  11

Krásné stíny, téměř bez třpytu (shimmeru). Krytí hnědé barvy je velice dobré, ale u té žluté už to trošku pokulhává.


MONZA ITALIA GIOCO  07

Krásné modré duo. Tmavě modrá má krásný odlesk lehce do fialova a světle modrá - skoro až tyrkysová má zlatavý odlesk. Ještě nevím jak budu stíny používat, protože podle mého modré stíny nesluší nikomu =D

MONZA ITALIA GIOCO  13

Bílo zelené duo. Bílá má shimmer, kdežto zelená je matná a jde trošku do tyrkysova.

MONZA ITALIA OCCHI 05

Krásná fialková barva (jak se správně jmenuje?) s jemným shimmerem, ale jsou spíše matné.




Co mě na stínech opravdu překvapilo ? Tedy, ono to nebude těmi stíny ale spíše tou bází, protože na zápěstí jsem si odpoledne tyto barvy dala, šla si na hodinku schrupnout a byly fuč. 
Tyto stíny jsem kvůli recenzi aplikovala na první bázi co mi padla pod ruky - Essence Skin perfection (asi se u nás nedá sehnat už). Stíny se na ni chytají dobře ikdyž není lepivá.


Problém nastává při mytí. S odličovacími vodami nejspíš problém nebude, ale když jsem byla ve sprše a nejdříve to párkrát přetřela tak se nic nedělo. Mýdlo (sprcháč - Balea) taky nepomohlo - ani se to nehlo. 
Co mě zbavilo těchto stínů ? Pánský sprchový gel =D





2 komentáře:

  1. Páni, vypadají hodně dobře a ta cena...super nákup ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tyhle stíny pořídila ve výprodejovém stojanu, takže se obávám, jestli je nestahují z prodeje a nenahradí je nějaká podzimní novinka. Dolů jsem je dostala jedině za pomoci dvoufázového odličovače YR.

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS