Intense Classic Balm BB Cream SKIN79

Perfektní konečná úprava s přirozeným výsledkem! Vylepšený originální BB Cream poskytující ochranu před UV zářením a s projasňující funkcí, která zanechává pleť hedvábnou a jemnou.

  • Dvoufázový BB krém s ochranou proti UV záření - projasňující funkce změní nudnou a tmavou pleť na jasnou a zářivou. Chrání proti UV záření (SPF35 PA++)
  • Vynikající přilnavost a kontrola mazu - krásná pleť po dlouhou dobu.
  • Jemná péče o citlivou pleť - vyrovnává tón pleti, jemně léčí poškozenou a citlivou pleť.
  • Snadný a dokonalý make-up - snadná a rychlá aplikace, dokonalý výsledek.

Hlavní funkce


 Smíšená pleť
 Suchá pleť
 Mastná pleť
 UV ochrana SPF35 PA++
 Výživa pleti
 Překrytí vad a nedostatků
 Stažení rozšířených pórů
 Kontrola tvorby mazu

Hlavní ingredience

Švýcarské alpské léčivé byliny, Kyselina hyaluronová, Arbutin, Extrakt ze zeleného čaje, Levandulová voda

Použití

  1. Po základní péči naneste malé množství na pleť, příp. na části pleti (tváře, čelo, nos, brada...).
  2. Rovnoměrně jemně rozetřete.
  3. Pro překrytí vrásek a větších nedostatků naneste další vrstvu.










Tento BB krém jsem dostala k recenzi od BB cream a chtěla bych jim touto recenzí poděkovat.
Tento výrobek mě velice překvapil. Neucpává póry, kryje dobře, dá se vrstvit a vypadá na pleti přirozeně. Nemá parfemaci (některé BB od Skin79 mají parfemaci). Cena tohoto výrobku je 345,- Kč což si myslím že není opravdu moc a vyplatí se to koupit =)

Musím napsat, že tohle byla moje první zkušenost s asijským BB krémem a byla jsem opravdu překvapena. Oproti těm evropským jsou totiž docela hutné a tak dobře kryjí. Ovšem ona ta hustota není vždy nejlepší. Mám i Snail Nutrition, a ten když jsem používala týden v kuse, tak se mi udělalo akné - na to běžně netrpím. Takže od té doby to střídám. Vždy jeden den BB krém a druhý den nějaký lehčí make-up. Při tomto postupu jsem už 2 týdny neměla ani pupínek =)

2 komentáře:

  1. Já jsem zatím vyzkoušela jen pár vzorečků a spokojenost maximální :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky spokojená. Kam se na to hrabou make-upy =))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS