ELF Palety 32ks | Recenze

Budeme pokračovat v "rozboru" palet od E.L.F.u. Mám tu pro vás rovnou 3 palety, které jsem si letos pořídila. Jsem s nimi víceméně spokojena - za tu cenu, nic lepšího čekat nemohu.


STUDIO Paleta 32 stínů EVERYDAY


První řádek (obráceně) 


2. řádek - buď to není vidět a nebo to padá všude (viz. hnědá nalevo)


3. řádek - barvy moc nepigmentují ... s bází je to pak o něco lepší


4. řádek - tady je snad nejlepší ta světle fialová :\\\



ELF Paleta 32 stínů - Jet Setter


1. řádek - pastelové třpytivé barvičky

Všechny krásně barví, používám je do vnitřní části oka



2. řádek - 90% úspěšnost krytí

Musím říct, že tahle paleta je povedená. Barvičky pigmentují velice dobře. Obzvláště hnědé



3. řádek 



4. řádek - nejtmavší



U této palety nevím název - nenašla jsem ho na českých ani na zahraničních stránkách


1. řádek

První tři barvy nejsou skoro vůbec vidět, další odstíny šedé a modré jsou na tom už dobře

2. řádek

Modré barvičky a všechny krásně barví. Možná bych dodala, že jsou moc měkké a tak docela práší :\

3. řádek fialovo růžový


4. řádek do zelena



Zde je vidět, že stíny jsou trochu měkčí a štětcem se dá zabořit do "hmoty". To podle mě není dobře :\\\



Celkově bych tyto palety opravdu ohodnotila kladně. Vyloženě není žádná špatná. A z těch 32 stínů se stejně vždy nepoužívají všechny. U mě to jsou většinou ty, které stejně moc nebarví, tak mě to ani moc nemrzí =)))


2 komentáře:

  1. Ježiš, to jsou fakt hrůzy – ty bych nechtěla ani zadarmo, upřímně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nechápu proč. Pokud ta paleta stojí 150,- tak se mi vyplatí. Proč?

      Porovnám to se stíny z drogerie - např. Essence, moc to nebarví a chtějí za to snad 39,- Kč (nekupuju, nevím - tipuju). Miss Sporty a S-HE se vyhýbám obloukem.
      Pokud si ale spočítám, kolik je stínů použitelných vs. cena, furt se mi to vyplácí víc, než kupovat každý stín zvlášť.

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS