Happy B-day to me!

Už je to 23 let co tady straším a proto tu kromě pár fotek mám pro vás dobrou zprávu.
Zítra bude giveaway. A protože mám narozeniny, tak bude vyherců víc, ale o tom až přímo v článku (doufám, mám toho na zítra hodně).

No a k dárkům ...
Od přítele jsem dostala knížečku a potvrdila si, že vše co v ní je tak nějak alespoň z 80% vím a znám. Ale nevadí, je dobré ji mít po ruce. Taky jsem dostala parfém. Původně jsem chtěla od Elizabeth Arden Provocative woman, ale příteli se asi více líbila tato. Není špatná. Voní svěže, ovocně a nevnucuje se =)

Pak jsem dostala Toffife a nějakej malej peníz od přítelovo rodičů.

Zbytek věcí jsem si koupila sama =)


Gabriella Salvete Monza Italia 157

Jemná růžová barva s modrými třpytečkami. Už jsem ho viděla snad u Peti. Je úžasný!


Maybelline COLORAMA 181

Zelená barva se shimmerem do žluta.


Maybelline COLORAMA 802

Klasický stříbrný stín. Už byly docela vybrané a nebylo z čeho vybírat. Se divím, že to tak rychle mizí když o tom ještě v médiích pořádně nebyla zmínka.



MAKE-UP Tajemství krásy

Kit Spencer




10 komentářů:

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS