13 / 5 / 2013

A zas fotky a krátký okecávání ... =)))

Pozn. dnes jsem měla první jízdy v autoškole a jsem z toho hodně špatná. Ne že by mi to nešlo. Myslím, že na poprvé to bylo dobrý. No ale mám blbej pocit ze svýho odhadu. Normálně je dobrej, ale jak jste za volantem a musíte hlídat xx věcí tak to dokáže rozházet jako blázen !!!
Zítra mám další jízdy no tak uvidím :\\

Štětce z Marianne. Kvalita ucházející. Všechny jsou použitelné, akorát ten černý největší škrabká :\\


Miss Sporty Pump up booster

Děs běs ... přijde mi, že je tam moc mascary a tak to fakt moc slepuje. Nejdřív musím použít nějakou vyschlejší řasenku jako základ, chvíli počkat a pak teprve "boostovat" ... jinak to je slepenec jak blázen. Nicméně za 89,- Kč fajn kauf


Dermacol NUTRI LASH Mascara

To samé co předchozí řasenka. Mám takovej problém ale se všema. Než se mi ochodí tak jsou prostě moc lepivé :\\\


SKIN79 Intense classic balm

Můj nový miláček. Recenze brzy


Avon krémový make-up s pudrovým efektem

Moc se s ním nekamarádím. Chce to čas.



Nesnáším modré stíny. Podle mě nikomu nesluší !!! Říkejte si co chcete, ale mě ty ženský připadaj jak coury :D
Pozn. červený oko? Jen micelárka od Lirene to umí (a pak i kosmetika Vichy :D )


7 komentářů:

  1. Tu fialovou řasenku jsem měla, nechávala jsem ji trochu vyschnout no :) Ale po pár použitích, s celým černým prostorem pod obočím :D jsem se ji naučila používat, ten kartáček je dost šílený, ale nakonec byla fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se všema řasenkama takhle bojuju. Vždy než je použitelná to trvá :D

      Vymazat
  2. tesim sa na recenziu toho BB-čka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejpozději v neděli večer tu bude. O víkendu budu líčit sestru, tak ho použiji =)

      Vymazat
  3. Štětce mám taky , ten černej je fakt hroznej ! :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. podla mňa niektorým babám modré tiene svečia aj keď ja osobne som tiež neni ich fanúšik :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono, když se to nepřežene, tak je to fajn. Ale já osobně to moc nemusím. Když to vidím na holkách které to neumí (na celé oko, jeden odstín) tak je mi z toho zle

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS