Elá hop - parkur v Žehušicích

Holky, nezlobte se, ale občas přidám i fotky (příspěvky) nejen z kosmetického odvětví. Myslím, že i jako odreagování to bude dobré =))
Dnes, ačkoliv se příteli nechtělo, vyrazili jsme na parkur do Žehušic. Přijeli jsme chvíli po desáté, takže se skákalo to nejnižší. Pak se docela dlouho čekalo a kolem dvanácti se začalo na 80cm (resp. do 80cm). Jenže to by nebyl Jiřík, kdyby nezačal skuhrat že ho to nebaví. Tak jsme jeli o půl jedné domů no. Těším se, až budu mít řidičák, to si budu jezdit kde chci, kdy chci a hlavně jak dlouho chci.

Počasí nám nepřálo. Až bude sluníčko, budou fotografie lepší ^_^

















Prdelky



2 komentáře:

  1. tie fotky vyzerajú skvele aj keď to počasie nebolo najlepšie. Ja sa tiež neuveriteľne teším kedy budem mať vodičák a auto samozrejme. No ty si ešte počkám keďže mám 15 rokov :D naozaj veľmi pekné fotky! ;)

    http://terezbk.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ! ^_^ Já už mám sice 23 let (no, ehm ... až v pátek) ale nebyly peníze doteď, tak si ho dělám nyní. Už mám za s sebou asi 6 jízd (po 2 hodinách) a musím říct, že jsem čekala že to bude horší =)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS