Recenze: Flormar U34

Tak jsem se dnes odhodlala a konečně si pořídila nějaký lak od Flormaru. Vybírala jsem dlouho, u nás v drogerii moc výběr nebyl. 
Nakonec jsem zvolila tento odstín. Čekala jsem něco míň černého a víc červeného, ale nevadí. Barva je i tak moc pěkná =)

FLORMAR U34

Lak dobře kryje, ale kvůli rozpití s podkladem jsem musela dát 2 vrstvy.
Schnutí laku je dobré a i tuhnutí.
Co se týče "supershine" funkce laku, ta je tak nějak pryč. Lak se moc neleskl - výsledný lesk je díky vytvrzovači laků od Cedra.
Lak mě stál 70,- Kč a nelituji peněz. Až budu v Brně, jistě si koupím další odstín.


5 komentářů:

  1. Dnes jsem si ho koupila spolu s dalšími pěti, je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásnej, na podzim bych ho lakovala pořád :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě plánuji sehnat další odstín, nějaký podzimní. Měli ale samé růžové a takové broskvové ... to nechci

      Vymazat
  3. tak ten je pekný.. od flormaru som laky ešte neskúšala... ako vidim čoskoro vyskušam

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS