New IN + sweet nail design

Dnes jsme s přítelem na rychlovku zajela do Kolína. Z plánovaného seznamu jsem si nakonec pořídila jen zlomek věcí, tak snad příště =)
 Balea kondicionéry. Momentálně používám ten z předchozího new in, už ho ale neměli, tak jsem si vzala na zkoušku tyto. 
Každý stojí 39,90 Kč což je pěkná cena =)
Laky neznámé značky. Smrdí jak bolavá noha, ale strašně se mi líbila tato kombinace barev.
Obzvláště ten tmavý s fialovým shimmerem ^_^
Cena 19,- Kč / kus

Tričko s dlouhým rukávem z TAKKO. Mají ještě s růžovým rukávem (na Vánoce).
Cena 299,- Kč

Ta kombinace barev je prostě k sežrání =D

5 komentářů:

  1. Jsem zvědavá na recenze té nové řady na vlasy od baley.
    Výběr laků opravdu suprový :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nová řada? :D Něco mi uniklo ... :D
      Jinak, ten z předchozího new in - je dokonalý a vlasy jsou po něm heboučké jak u miminka !!! Takže recenze bude! ^_^

      Vymazat
  2. Na ten s kofeinem jsem se taky koukala, ale nakonec zvítězil jinej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono za 40,- si jich můžeš vzít několik a zkoušet který bude ten nej =)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS