Nákup drobností


Tak jsem neodolala a znásilnila PayPal účet o poslední penízky. Dohromady mě to vyšlo na necelých 60,- tak teď jen počkám, kdy mi náušnice přijdou. Zatím jsem šperky neobjednávala, tak uvidím jestli budu mít štěstí na dobrého prodejce, ale podle hodnocení by mělo být vše v pořádku.
Prozatím jsme objednávali jen elektroniku (drobnou) a šperky ještě ne, tak snad budu mít štěstí a toto mi přijde, protože u nás jsem to nikde neviděla, a že to tu mám prolezlé :D

Co vy? Objednáváte na ebay či dealextreme? Co naposledy jste kupovaly? :)

5 komentářů:

  1. Já jsem si sama nic na internetu neobjednávala, nechávám to na ostatních, že mi to pak dají jako dárek nebo se při objednávce k někomu přivtírnu :D. Mám to už naplánované i na Vánoce :).
    Ty srdíčka jsou úžasné :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle bylo s poštovným zdarma, tak proč ne ;) Tam není na čem šetřit. Jsou to ale věci z hong kongu. Z UK a USA chtějí platit vždy a tam se to už vyšplhá ta cena a je lepší se složit na objednávku =)

      Vymazat
  2. Ty hrotíky jsou super! Prozradíš prodejce?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím, ono to máš jedno. Stačí si dát aby se zboží posílalo z Honkongu od nejlevnějšího ... a každé náušnice vyšly na 30,- a doprava zdarma, takže extrémně levné, jen se musí počkat pár dní ... srdíčka došly minulý týden a ostny dnes =)

      Vymazat
    2. https://www.facebook.com/aylissbeads

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS