Dny Marianne


Tato víkendová akce je každým rokem masivnější. O to horší jsou triky prodavačů (= spíš majitelů a obch. zástupců) jako prodej loňských a starších kolekcí, přemrštěné ceny, speciální akce atd. atd. No hrůza.
Z knížečky slev z Marianne jsem si vybrala pár obchodů, protože mi bylo jasné, že všechno nevyužiji ani nenakoupím tolik věcí. Vybrala jsem tedy C&A, Douglas, Sephora, CCC boty ...  V C&A jsme slevu využili, tam problém nebyl, oblečení bylo zjevně nové, protože jsem dané modely neviděla ještě. V Douglasu jsem také pořídila, i dáreček ještě měli. Se Sephorou to už ale bylo zlé. Byla jsem domluvená s mamčou, že mi vezme tu jejich paletu stínů, lesků atd. a že mi ji dá na Vánoce. No, to by ji museli mít. Celkově palety stínů vůbec neměli. Maminka chtěla leštičku na nehty, tak jsem jí chtěla udělat radost a vzít se nějakou drobnost aby jsme dostali dáreček, ale vše je dost drahé. Nic do 100,- tam neseženete. Tak jsme odešli bez leštičky :(
V CCC botách absolutně nic neměli co by se mi líbilo. Ani sestra si tam nevybrala. Poslední šance kde ještě něco koupit - Orsay. Letos frčí šedá a fialová hlavně, to je smůla. Fialová mě dávno omrzela, a šedá barva mi nesluší, tak jsem obchod rychle proběhla a šli jsme pryč.

Hlavně mě zklamalo, že chyběly slevy např. do  Deichmann ,  Rossmann  F&F ,  New Yorker  (H&M bylo) tam si vždy něco pořídím.

Celkově to bylo únavné. 5 hodin nákupů a ani nemám co jsem chtěla. Všude masy lidí, strkají do vás, po nohou vám šlapou. A je jim to jedno.

Příští rok asi vyrazím na nákupy v pátek navečer. To budu mít snad štěstí ... a nebo si vezmu volno a oběhnu to dopoledne? To vše je ve hvězdách ;)

Doufám že vy jste byly spokojené s víkendovou akcí =)

2 komentáře:

  1. Máš moc krásný blog:-)
    Jsem novým followerem a budu ráda když se i Ty připojíš ke mě..Víkendovou akci jsem bohužel propásla, ale na příští se těším, zní to zajámavě :-)
    Pěkný den:-))

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS