SKECHERS - BOTY KTERÉ SI ZAMILUJETE NEBO BUDETE NESNÁŠET


Když jsem v listopadu trpěla v práci v různých botách, řekla jsem si, že dost ... že si musím pořídit nějaké boty, co mi nezničí nohy. Začala jsem pátrat ... kamarádi radili klasický běhací boty - Nike apod., ale tam jsem nenašla nic co by mě zaujalo. A pak jsem narazila na Skechers ! Když jsem si něco nastudovala, řekla jsem si, že to bude přesně pro mě! 

Tak jsem se vydala na oficiální prodejnu Skechers - Praha Chodov (i Pardubice Afi palác) ... Skechers seženete i v prodejnách Office shoes, ale ten výběr je tristní, to se nedá porovnávat. 

Co se týče bot, moc možností na výběr nebylo - musely být naprosto černé a pohodlné. Protože v botách stojím v podstatě celý den, nemohu si dovolit aby mě bolely nohy, protože další den bych byla v práci akorát tak naštvaná a nervní z toho. Proto při výběru musíte zohlednit na co přesně boty chcete. Já nyní s odstupem času mám naprosto jasno, protože už se mi povedlo koupit model, který je pro mě naprosto, ale naprosto k ničemu ... o tom ale až níže :))

Moje první botičky jsou tedy černé kožené GO WALK WINTER 13766/BBK. Hned co jsem je vzala na sebe jsem věděla, že přesně tohleto moje nožky potřebují. Jak bych vám to nejlépe popsala ... Chodili jste někdy po mechu ? TAK PŘESNĚ TOHLE ! GoWalkWinter mají totiž měkoučkou stélku a navíc podrážka je také měkká a celá bota krásně pruží a odpruží opravdu vše ... stoupnete na kamínek ? Pche, ani to nepoznáte !!!!!!




Boty jsou z broušené kůže a stály 1440,- Kč


Tak jsem si v botkách šmajdala po krámě celej měsíc, vysmátá jak sluníčko na hnoji :D A pak ... jeli jsme do Brna za rodinou na Vánoce ... venku břečka, hnusnej sníh rozteklej a boty bylo třeba vyčistit ... a teď co se mi stalo. Vzhledem k tomu, že boty jsou z broušené kůže, vzala jsem na ně tedy odpovídající přípravek na čištění Nubuku ... jenže po uschnutí jsem si všimla, že je na botě flek. Zkusila jsem tedy boty očistit znovu a pečlivěji. V tento moment mi už dochází, že bota je asi zničená. Nicméně nechápu proč, tímto přípravkem boty běžně doma čistím! No tak jsem je zkusili vzít na reklamaci. Pan prodavač se na ně mrknul a na rovinu mi řekl, že to nejspíš zamítnou ... z toho jsem už teď docela smutná ... mě by bohatě stačilo, kdyby mi je opravili (dobarvit, nevím ... aby nebyl vidět flek) ... ale to asi budu chtít moc - prozatím čekám jak tedy reklamace dopadne, protože do těch bot jsem se naprosto zamilovala.

Proč šly do reklamace?


No a nyní se dostáváme k dalšímu kousku v mé sbírce. Vzhledem k tomu, že jsem boty nechala v reklamaci, tak jsem musela sehnat do práce boty jiné. Na prodejně měli 50% slevy, tak jsem vybírala rovnou dvoje boty.
Chtěla jsem si koupit podobné, jen jiné materiálové provedení, ale přítel mi řekl, že NE! Že si mám vybrat JINOU botu ... na co mi budou stejné boty. No, hodně mě tím naštval a má to mnohem větší dohru ve finále, ale k tomu se dostaneme.

Sháněla jsem o velikost menší, protože ty moje mi na noze trošku lítali - v zimě to není problém, mám ponožky, ale jakmile bude více teplo, bude problém. Takže jsme zkoušeli velikost 40 (10tky). Tam mě hodně bot nesedělo, protože mám široké chodidlo a většinou když jsem zkusila třeba baleríny, nebo něco, co je pevně šité přes nárt, tak mě to prostě škrtilo. Pak jsem kápla ale na jedny, které neškrtily, ale něco se mi tam nezdálo ... trošku byly u paty vyšší, to jsem si říkala, že se spraví, dyžtak si tam dám vložky pod patu ... ale celkově ty boty nebyly úplně ideál ... stélka byla z paměťové pěny a podrážka pevná, gumová. Vybrala jsem model 22468/BBK Breathe easy - good life. Bota byla tedy docela tvrdá. Nicméně přítele už to nebavilo a tak zavelel, že si je prostě vezmu, že na toto nemá náladu. 
No tak jsem je vzala a nyní TRPÍM.
Do bot jsem dala vložku pod patu, která zvýší chodidlo o cca 0,5cm. Nepomohlo to, furt mě to řeže do paty a mám tam neustále puchýře, na obou chodidlech!
Navíc, jak je ta bota tvrdá, tak v práci trpím jako v jiných botech ... kdybych si vzala i pitomé baleríny, tak mě budou bolet nohy stejně ... a možná bych měla i o dva puchýře míň. 
Tento typ boty tedy naprosto nedoporučuji, fakt ne ... 




A druhé botičky, které jsem ten den pořídila jsou barevné 13791/MULT GO WALK MOVE - OBSCURE. Přece nebudu furt v práci abych nosila jen černý boty ne?!

Tyhlety ani nemusím popisovat, jsou na chlup stejné jako ty úplně první botičky. Jen mají trošku jinou stélku - tzv. gogamat. Jedná se opět o měkoučkou obuv, ve které vydržíte celý den. Nedělá se mi v nich puchýř a nějaké bolení a otékání prstů také nehrozí !!! Bota je z textílie, takže naimpregnujete a fungujete. 




No a to bych nebyla já, kdybych neměla v merku další boty, že jo ! :D Asi je ze mě úchyl na boty, nebo nevim ... ale zkoušela jsem novou modelovou řadu PERFORMANCE, která vyniká tím, že podrážka je z mnoha kousků, které k sobě nejsou spojené ... jako podle mě to je super nápad ! Boty jsem už osobně zkoušela a musím říct, že za to fakt stojí ! <3





Takže závěrem ?

Já tyhlety boty doporučuji všema deseti !!! Jakmile stoupnete do modelů, které mají měkou stélku jako např. GOGAmat nebo formfit, už nebudete chtít jiné :D

8 komentářů:

  1. Ryze technická poznámka: změň prosímtě font, tohle se nedá číst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fonty jsou defaultně nastavené na century gothic, futura, arial, sans-serif. Mají podporovanou diakritiku, nevím kde by mohl být problém.

      Vymazat
    2. Mně se text zobrazuje takhle: http://postimg.org/image/crjq4usn7/

      Vymazat
    3. U mě, u přítele i u kamarádů dalších to jde bez problémů, viz. https://i.gyazo.com/6364bcb2d85ddb79d60e39084b96371e.png

      Zkusím na to ještě mrknout ;)

      Vymazat
    4. Tak možná je to tím, že mám mac os.

      Vymazat
    5. Kamarád (grafik) co se mi na to koukal má taky Mac a má to v pořádku :( :(

      Vymazat
  2. Ahoj, neviem síce či ešte tento blog sleduješ, ale chcela som sa opýtať či sú tieto topánky protišmykové. Taktiež potrebujem nejakú obuv do práce, ale musí mať podrážku, ktorá sa nebude kĺzať. Tak som sa chcela opýtať, akú máš s tým skúsenosť.

    Vopred Ti ďakujem za odpoveď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podrážka která je z měkké gumy neklouže na žádném povrchu 😉

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS