URBAN DECAY XX VICE LTD RELOADED


Když jsem zjistila, že je nová limitka limitovaných VICE paletek, povzdechla jsem si. Protože dle prvních informací, to samozřejmě bylo ULTA only, což znamenalo, že to je jen pro ULTA eshop (Amerika). Když jsem ale pak zjistila, že to nebude ULTA exclusive, poposkočilo mi srdíčko radostí a já jen netrpělivě čekala, jestli se na nás usměje štěstí a budeme mít paletky v prodeji. No a nakonec jo !!! Když jsem se dozvěděla, že bude dokonce speciální akce na uvedení do prodeje - 20 let UD na trhu, tak jsem byla ráda, že to bude už takto brzy. Na akci jsem se sice nedostala, ale k paletce nakonec jo. A když jsem ji ještě měla s 20% slevou, tak mám ještě větší radost. 
Než jsem ji ale koupila, paní prodavačka mě trošku vyděsila. Když jsem kolem oběda dorazila na Chodov do Sephory, ve stojanu paleta nebyla. Asistentka se mě zeptala, co sháním, tak jsem se vykoktala a ona začala hledat. Ve stojanu není, v šuplíku pod stojanem taky ne. Tak ji šla hledat. Já se normálně bála, že ji už nemaj !!! Pak ale přišla a donesla jich pár, plus tester a pronesla něco v tom smyslu, že to měl někdo udělat, ale vyprdnul se na to. 
Nabídla mi tester a já ze sebe radostí jen vyhrkla, že to je dobrý, že tu paletu chci prostě :D A tak jsem ji čapla a ještě se šla podívat po prodejně, jestli něco nevyberu, protože když bych si vzala 3 kusy (jakákoliv značka) tak mám 30% slevu. No ale nakonec jsem se rozhodla, že zatím nic nepotřebuji. To co jsem potřebovala už mám a mohu být spokojená a šťastná (než uvidím VICE 5? :D )

Jelikož mám doma už paletku VICE 4, mám to trošku s čím porovnávat. Na čtyřce bylo dost much, které by chtěly vychytat - hodně stínů, které málo kryjí. Pak je zde Bitter, který nepoužívám vůbec. Tmavé třpytivé stíny, které hodně prášily a opadávaly. A co zde? Nebudu napínat, vyklopím to rovnou - nic takového zde není ! Všechno má dost slušné krytí. Není tu stín, který by měl špatné krytí, jako některé stíny ze čtyřky. Ani jeden. Tato paletka mě už na první dotek uchvátila.
Líbí se mi výběr odstínů, je to ideální paleta na jaro.


Paleta je s automatickým otevíráním - tudíž zmáčknete čudl a bleskově se otevře. Pozor, doporučuji otevírat opatrně aby neupadla, mě se to už málem stalo, protože ještě jsem toto otevírání nikde neměla :D

Díky tomu, že je zde toto otevírání, je také paleta trošku silnější a mohutnější, takže může budit dojem, že tam toho je víc, než ve VICE 4, ale omyl. Množství stínů je stejné.

Další rozdíl oproti VICE 4 je to, že na tuto paletu není pouzdro, když nepočítám krabici, ve které byla zabalená. Je to škoda. Už tak jsou na tom černém obalu vidět otisky. Takhle přibudou i škrábance.



Stíny které jsem si naprosto zamilovala jsou označené ♥ 
Stíny jsem aplikovala prsty, bez báze, na suché oko.


MOONFLOWER - taková lehce oranžovo-červená s třpytkama - STÁLÝ ODSTÍN
SMOG - měďeno-hnědá s třpytkama - STÁLÝ ODSTÍN
♥ 501 - královsky modrá se zlatýma třpytkama - LIMITED
SUSPEND - matně hnědá, docela světlá - LIMITED


♥ UV-B - na fotce mi chytil lehce do modra, ale odpovídá ostínu na oku, je to fialová, která sem tam hodí narůžovělý odlesk, krytí je trošku slabší, ale pořád jsem spokojená :) - LIMITED
♥ MISDEMEANOR - nechápu fotky na internetu, podle kterých je šedá, mě přijde hodně do zelena, taková temně olivová s třpytkama - LIMITED
SHALLOW - taková stříbrno-zlatá v hodně chladném odstínu, bez třpytek, ale má shimmer - LIMITED
OIL SLICK - černá s třpytkama, při pohledu na tento stín vidím noční oblohu - STÁLÝ ODSTÍN


GOLDMINE - čistě zlatá barva, přesně jako kočičí zlato, krytí perfektní, neopadává - LIMITED
♥ FREAKSHOW - bombastická fialová s růžovým podtónem, podobná Beatdown (Vice4) ale podstatně teplejší odstín - LIMITED
LACED - dobrý matný ztrácecí odstín, krytí poměrně slušné  - STÁLÝ ODSTÍN
♥ ROADSTRIPE - hodně jemná bílá s fialovo-modrým odleskem, krytí je slabší - LIMITED


TWICE BAKED - hnědá s oranžovýma třpytkama - STÁLÝ ODSTÍN
♥ ASPHYXIA - úžasný odstín, zamilovala jsem si jej když jsem ho poprvé viděla, fialový chameleonek - STÁLÝ ODSTÍN
♥ HOT PANTS - růžovka se shimmerem- LIMITED
♥ GASH - úžasný měděný stín, na fotce ho mám trošku víc červený, než ve skutečnosti je - ZRUŠEN


ANONYMOUS - světlý matný tělový odstín ideální ke ztrácení, už druhý v paletce, krytí slabé - LIMITED
♥ ACID RAIN - světle zelinkavý odstín se shimmerem - LIMITED
MILDEW - naprosto stejné vlastnosti jako AcidRain, jen podstatně tmavší - STÁLÝ ODSTÍN
MIDNIGHT COWBOY - světlá tělová se třpytkama, krytí horší - STÁLÝ ODSTÍN


UKÁZKY LÍČENÍ ZPRACUJI BĚHEM NÁSLEDUJÍCÍHO TÝDNE.
POSTUPNĚ BUDOU NA INSTAGRAMU  Instagram

8 komentářů:

  1. Ta je krásná, musím si už něco od UD pořídit :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahleta paleta mě hodně nadchla a přijde mi univerzálnější oproti VICE 4, protože zde jsou 2 tělové stíny a jeden hnědý, který se dají využít vždy a na vše. Rozhodně bych nad koupí neváhala a neotálela :)

      Vymazat
  2. Krásná, už se těším, až mi příští týden dorazí, strašně jsem se na ni těšila, protože i Vice 4 mám ráda (Bitter nakonec používám snad ze všech nejvíc (je skvělý do ohybu k vyloženě studeným barvám) a stíny se třpytkami jsou obecně nepochopená záležitost (placatým štětcem bez blendění mi nepadají). :) A tyto barvy jsou snad ještě lepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty třpytkový ve VICE 4 jsou katastrofa kromě Flame. Low, Crowbar a Deadbeat opadávají všude. Bones a Grip není na oku pomalu vidět ... ty mě zklamaly, hned na první šáhnutí ...
      V týhle paletce je ale vše jinak a nenašla jsem nic vyloženě průserovýho.

      Vymazat
    2. Jo, je fakt, že Low a Crowbar trochu zlobí i mě (a to já to se stíny zkouším různě). Ale tahle Ltd se mi líbí ještě o něco víc. :)

      Vymazat
  3. To jsou krásné barvy. Super paletka :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Je docela pěkná, ale hodně stínů bych nevyužila :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS