[ FOTKY ] SKALÁRKY

Celý týden jsem měla dům pro sebe a tak jsem se pustila do práce kolem akvárka.  Taky mi dorazily produkty od Logitech na otestování a musím říct, že zatím jsem spokojená ale i nespokojená, o tom ale někdy příště =)

Protože se mi mé 225 litrové akvárko zdálo poloprázdné, rozhodla jsem se pořídit další rybky.

Měla jsem vyhlídnuto více druhů, protože ne vše zrovna mají "skladem" že jo. Přemýšlela jsem nad Čichavci perleťovými (měla jsem je, měla jsem i zlaté, modré a zakrslé) kteří se mi líbili nejvíce. Poté jsem zvažovala možnost cichlidek, a to Ramirezky, Vysokoploutvé, Panduro a Borelli.
Bohužel nic z toho neměli a tak jsem si řekla, že konečně prubnu ty skaláry. Příteli se sice nelíbí, mě se také dřív nelíbily, ale nyní je mám. Zkusit se má vše =)

Protože u takto mladých ryb nepoznáte pohlaví, je potřeba vzít více kusů a on se potom nějaký ten pár mezi nimi najde (nebo taky ne). Vybírala jsem ty největší a poměrně nejkrásnější a nejvitálnější, tak snad to bude v pořádku =)

Nebudu to zbytečně okecávat, kochejte se fotkami =)









Dostaly mražené patentky a maj velký pupky :D













3 komentáře:

  1. Pěkné rybky, mně se skaláry líbí, ale doma teď máme už jen cichlidky, máme menší akvárium a s jinými druhy se moc rády nemají... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla akary modré, což je chováním stejné a dala jsem je pryč, protože mi všechno likvidovaly :D

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS