Ordinary weekend

Při pátečním nákupu (ten klasickej rodinej nákup na víkend) jsem neměla v plánu utrácet, ale stejně mě to lákalo do drogerie. Tak jsem vlítla na skok do Tety. Hmm, nic zajímavého. Při odchodu jsem se zastavila u těch zlevněných věci. Prohrabávala jsem to asi 5 minut. Našla jsem 3 produkty a šla zaplatit. Jen 51,- tak super =) Udělala jsem si trošku radost ;)
Miss sporty řasenka, nějak jsem ji nepochopila :D | GS - Volume lesk (3D) a Miss Sporty stíny, hodí se mi k peprmintovému laku
O víkendu se celkem nic nedělo, kromě toho že jsme se v tom největším lijáku vydali grilovat. Stromy padaly, auto v zatáčce klouzalo po jablkách, zmokli sme, ale večer se vydařil. Měli jsme to krásně při svíčkách, protože asi popadalo vedení. Ale určitě si to chci někdy ještě zopakovat =))

Včera jsem se večer nudila, tak mě napadlo si pohrát trošku s Photoshopem. Nevylezlo z toho nic extra, ale aspoň něco do "portfolia" :D

A málem bych zapoměla ! V sobotu jedu do Prahy. Nejdříve na nějakou technickou vymoženost nejspíš na ČVUT a pak snad do LUSHe když mě přítel zasponzoruje, já jsem už na nule =))) Nebude to ale Bůh ví jak velké utrácení, to ne. Plánuji zatím koupit jen šampuk Jumping Juniper a kondicionér Jungle. Když mi tam něco padne do oka, tak si ještě možná něco vyškemrám, ale zas tak krásně si to malovat nebudu :D

2 komentáře:

  1. Ta řasenka je tak zvláštní proto, že je to speciální edice, kdy si můžeš sama vytvořit "vlastní výrobek" - řasenky, tekuté linky, tužky na oči, stíny apod. mají tyhle speciální konce, kdy je zaklapneš do spojovacího článku a voila - máš dva produkty v jedné tyčince.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem přesně nemyslela, tyhle produkty mi jsou známé, avšak tahle řasenka (čistě fialková) nedrží barevně ani na čistých řasách ani na namalovaných (černou), proto mi její účel přijde nepochopen =)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS