CHINA GLAZE - 5 STATEČNÝCH

Co se týká laků na nehty, tak jsem jak straka. A pokud jsou za pár korun, tak je velmi těžké odolat. Následující kousky jsem koupila na modeláži a celý nákup mě bez pošty stál 305,- Kč.

TAKE A TREK - HOLOGRAPHIC



Na jednu stranu je to holografickej lak, ale na druhou stranu se mi tam ten holo efekt blbě hledá. Jako jo, jsou tam ty částečky, ale není to moc výrazné, takže ve finále lak působí jako tuctovej modrej lak s lehkým kovovým finišem. 
Ani nanášení laku nebylo ideál, po base coatu to klouže jak blázen. Tahá se to z místa na místo a celkově je aplikace laku taková problémovější a ne zrovna komfortní.

Dala bych mu tak 5 / 10 bodů




BE MERRY, BE BRIGHT


Glitterový lak či efektový nadlak, jak chcete vy. Jestli použijete jednu vrstvu na efekt, nebo budete vrstvit. Aplikace tohoto laku taky není zrovna jednoduchá. Pokud myslíte, že tam dáte něco tahem, tak se pletete. Ani ťuk. Nejideálnější je položit štěteček na nehet a jemně rozetřít do stran a minimálně stírat.

Hodnocení 6 / 10 bodů



DON'T LET THE DEAD BITE


Tento kousek jsem si zamilovala na první pohled. Akorát mám námitku k názvu, spíš bych použila něco jako "strawberry milkshake" apod. protože to je to první, co se mi vybavilo, když jsem tuhle barvičku viděla.
Na fotkách jsou aplikovány 3 vrstvy a přesto je lak stále průsvitný, ale mě osobně to nevadí. Působí to takovým jemným dojmem.
Jediná nevýhoda, jako i u ostatních laků, a přijde mi, že to je obecnej problém u ChinaGlaze je praskání laku. Přijde mi, že nejsou vůbec pružné a vždy mi první den hned odlítnou špičky ikdyž je mám pečlivě zalakované, odmaštěné ... prostě lak hodně praská a zatím to je napříč všemi odstíny které vlastním.

8 / 10 bodíků



WANT MY BRAWDY


Krásný fialový lak, který má na fotkách hodně modrej nádech.
Aplikace laku naprosto bez problémů. Já ani nemám moc co k němu napsat. Je to taková obyčejná barva, která nijak nevyčnívá z davu. 
Opět musím zmínit praskání laku. Pro někoho kdo má měkčí nehty to nebude to pravé ořechové :(

7 / 10 bodů



RUNNING IN CIRCLES


Tohle je pro mě taková vyloženě Vánoční barvička a proto jsem neváhala ji vzít, vím že když bych ji sháněla před Vánoci, tak budu mít smůlu a leda prd. Naštěstí jsem ho našla ve výprodeji. Vím, že jsem takový odstín sháněla pár let v drogeriích a marně ... holt, tyhle kousky v drogerii nenajdete a hádám, že ani do limitek se takové odstíny nedostanou :)

9 / 10 bodíků



PROČ ZDE NENÍ ZMÍNĚNA VÝDRŽ LAKŮ?

Jelikož mám na nehtech lupénku, jakékoliv hodnocení výdrže je naprosto neobjektivní. Někdy mi lak vydrží den, dva a někdy i čtyři dny, ale je to jako na houpačce, není to jen o druhu laku, či značce. Je to naprosto neovlivnitelné. Děkuji za pochopení

2 komentáře:

  1. Ten zelený lak se mi fakt hodně líbí! :)
    Líbí se mi i ta fialová barva, která chytá na fotkách do modra, ale škoda toho praskání. Jinak pěkný článek :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono záleží na nehtech. Pokud má někdo krátké, nebo takové které nepruží tak nebudou mít problém :)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS