EUROPEAN ROAD TO BLIZZCON 2015


V sobotu a neděli 3 a 4 října se koná evropská kvalifikace na Blizzcon.

Rozhodla jsem se, že jeden den se chci na akci podívat. V neděli se mi moc nechtělo, protože to jsou finále a asi tam bud víc lidí (ve finále o tom pochybuji). Nicméně, nevyrazili jsme hned ráno, protože tam nepotřebujeme být přeci hned od začátku. Tak jsme byli doma. V klidu jsme si dali oběd ... a pak kolem třetí hodiny, jsem zjistila, že před O2 arenou už nečekají davy lidí a tak jsme vyrazili.

Docela mě zarazilo, že se nedalo parkovat u O2 areny, ale poslali nás na Harfu, no nakonec jsme šli jen kousek, tak v pohodě ^_^ Je to hned vedle sebe.

Na místo jsme dorazili asi ve čtyři hodiny odpoledne. Nikde žádná fronta, hned jsme šli dovnitř. Super ^_^ Poté co jsem vlezla dovnitř a koukala kam jít, tak jsem zahlídla, jak po mě pokukuje pán, co načítá kódy z free vstupenek, tak jsem si to šla nechat načíst a snad budu mít novej Cardback a skin do HoTS ^_^

Chvíli jsme chodili kolem, pak jsem chvíli koukali na HoTS. Když jsme se chystali odejít, tak jsem pokukovala po merchu a přemýšlela, jestli něco chci. V momentě kdy jsem zahlídla úžasnýho roztomilýho Deathwinga, bylo vymalováno! =D A ještě jsem tam viděla skleněnou lahev, no tak tu jsem taky vzala.



Mezitím jsme potkali kamaráda, tak jsme ho nabrali s sebou na cestu domů. Stavili jsme se v Kolíně u Vincenta na jídlo (já si dala salát, přítel hamburger a kamarád žebírka). Mají strašně dobrou zázvorovou limonádu za 42,- Kč a než jsme skončili, tak si přítel ještě objednal na chuť hot dog. Ten hot dog bych já měla na oběd ! Byla to bageta spíš a ten párek uvnitř byl taky docela "napapanej" :D

No, celou akci hodnotím vesměs kladně. Sice jsem tam osobně nepotkala nikoho známýho, koho jsem potkat chtěla, ale nevadí no, třeba jindy na jiné akci. 
Ceny občerstvení byly docela vysoké a jsem ráda, že jsem tam nechtěla být celý den, to by mě vyšlo hodně draho, navíc to bylo vše smažený, fuj.

Kdybych byla z Prahy, tak se tam stavím i dnes ... ale bohužel. Včerejší den mi stačil. Jsem spokojená.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS