[ RECENZE ] GABRIELLA SALVETE - GABY

Tak jsem zjistila, že mi na krám asi dovezli absolutní novinku od Gabrielly Salvete ! Nikde na internetu o ní nemohu nic najít ... takže ani nic oficiálního pro vás nemám.  Tohle bude prostě jen recenze a žádné povídání kolem. 

Obal řasenky mě zaujal ihned. Růžový matný lehký plast. Žádný sliby navíc ... 
100% objemu navíc ... to je jediné co vám slibuje ... dodrží svůj slib?






Kartáček je docela ohebný ... nevím jestli to je účel, nebo jestli mi to za chvíli upadne a já ji budu reklamovat :D


Štětinky jsou umělohmotné a jemňoučké. Rozestup štětin je podle mě ideální aby se řasy neslepovaly.
Konzistence maskary je taková hutnější a bojím se, že řasenka bude mít kratší životnost než ostatní, tekutější kolegyně. Ale nechme se překvapit ... třeba mi vydrží dlouho !

S kartáčkem se dobře pracuje. Dostala jsem se kam jsem potřebovala ...


Bez řasenky


Musím říct, že slib ohledně objemu byl určitě reálný. Ten objem tam skutečně je poznat. A trošičku prodloužení řas vidím také. Během nanášení se mi řasy neslepují, což se mi líbí, protože u jiných řasenek mám problém s tím, že se mi řasy slepují a já strávím další čas tím, abych je rozdělila ...

Během dne mi řasenka neopadává ... a co se týče odlíčení, tak také nemám žádný problém.

Téhle řasence prostě není co vytknout !

A víte za kolik jsem ji koupila ?! 86,- Kč





#gabriellasalvete #gaby #mascara #volumelashes

4 komentáře:

  1. Teda, vypadá dobře! :) Ale nemůžu si pomoci, vůbec to není Gábině podobné.. :D ať už obal nebo ten způsob, že by o tom nedali vědět..? :) Uvidíme, každopádně výsledky super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky mi to přišlo divný ... ale mám to od offic. obchodního zástupce ... prostě mi poslala balík s produkty a tam byly i tyto ... tak nevím :D jestli to třeba neposlala brzo ... xD

      Vymazat
  2. Zajímavé, ta řasenka má neksutečně cute obal :)

    Lucky Winner

    OdpovědětVymazat
  3. Růžová sice není úplně moje top barva, ale líbí se mi kartáček té řasenky i efekt, který dělá na řasách. Až ji uvidím v obchodě, asi ji vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS