HRANÍM HER MŮŽETE POMOCI JINÝM ! #JDEOPRINCIP

Nedávno se stala moc hezká věc. 
Nikdo tomu nedával moc velké naděje, ale ve finále nám kluci ukázali, jak se to dělá a jak se to dělat má.

DeeThane je "kluk" se srdcem na správném místě. To jsem poznala hned jak jsem viděla jeho (můj první) stream. Je to člověk, který pro druhé udělá co je jen možné. A proto se rozhodl pro velkou věc. Pro věc, která by mnohé z vás ani nenapadla. 



DeeThane se rozhodl, že přes 24 hodin nebude spát. Že všechen tento čas věnuje tomu, aby se vybraly nějaké peníze pro Kliniku dětské hematologie a onkologie 2.LF UK a FN Motol.
Jako cílovou částku si zvolil 10 000,- Kč. Tato hranice byla však ani ne po 2 hodinách streamování pokořena a pokračovalo se dál.

Finální částka, která se vybrala se pohybovala lehce nad 32 000,- Kč ! 
A musíte uznat, že to je fakt balík !



Co mě však dostalo byla jedna určitá informace, kterou jsem někde zaslechla. DeeThane nebyl jediný youtuber/streamer, který se rozhodl takto pomoci nějaké nemocnici či charitě. Sem tam se někdo objeví. Nicméně musím zmínit fakt, který mi vyrazil dech. A to doslova.

Někdo z nemocnice se Deeho ptal, kolik z vybrané částky bude pro nemocnici ... v tento moment mi proběhlo hlavou mega velký WTF ?! a následovalo vysvětlení ... ne každý kdo dělal takovou sbírku odevzdal celou vybranou částku ... někdo to svedl na nájem prostor, elektriku atd., ale i tak si na tom určitě "zarobili".

Nepočítala jsem že by si Dee nechal byť korunu a lidi co ho znají to ví také ... O to víc jsem rozhořčena z toho, že se najdou tací, co na dobré věci rejžují. To je prostě zhovadilost a jsem ráda, že neznám dotyčné.


Ve finále se nemocnici nepředávala vybraná částka (protože by to bylo moc složitější) a tak se nakoupily věci, které nemocnice pro toto oddělení potřebovala.

Nakoupeno bylo: oblečení, hračky, elektronika (tablety, notebooky) a mnohé další.

Musím říct, že celá tato akce mě nadchla a v momentě, kdy se stream blížil ke konci mi vhrkly do očí slzy z nadšení ... z toho, že se to opravdu dokázalo. 

Podruhé jsem brečela, když kluci představili teaser k předávání dárků.


A po třetí jsem brečela u tohoto finálového videa.

Koukněte na to ... zamyslete se nad tím ... zamyslete se nad sebou ... 


Aby jste ale holky neprskaly, že jsem zapomněla, tak ne, nezapomněla.

Nedávno se konala i sbírka kosmetiky pro Domov pro matky a otce v tísni ve Znojmě, kterou pořádala Evelin.

#jdeoprincip

PS: myslíte, že se o tuto akci nějak zajímala nějaké televize ? Kdokoliv ... ? 
Neustále nám servírují hráče počítačových her jako surovce a vrahy ... ale o tom, že někdo vybral 32 000,- Kč pro nemocnici se nezmíní NIKDO. 
Zřejmě jim to nepřijde tak zajímavé, jako když se banda pubescentů rozhodne zaútočit na autobus. To je pro společnost velice užitečná informace ... asi. 
BTW: nečekám, že to budete komentovat či vyjadřovat svůj názor. Ať už jestli jste přispěli na streamu, nebo jestli přispíváte jinak ... ono se mezi námi najde i dost pokrytců, co budou dělat že se jich to netýká - a hanba vám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS