[ RECENZE ] MAKEUP REVOLUTION MATTE BRIGHTS

Když jsem přemýšlela kterou paletku vyzkouším od MAKEUP REVOLUTION LONDON měla jsem celkem jasno. Nudných hnědých paletek mám doma až až. Tak jsem jen váhala, jestli matnou či třpytivou verzi =)










Ze swatchů vidíte, že to asi nebude žádná bomba. Bohužel je to pravda :(

První tři stíny jsou opravdu docela bída. Ten bílý je s bází ještě docela použitelnej, ale šedej a světle modrej jsou opravdu špatný :((

Další 4 barvičky jsou celkem fajn a i hodně intenzivní (růžové, fialová a žlutá).

A poslední čtveřice ? Ta pleťová je fajn, ale zelené a modrá ? To je hrůza. ale ne tak že by nebyly dobře pigmentované. Naopak ! Zůstanou na pleti ještě sakra dlouho ! :D A drhla jsem co to šlo !







Všechny stíny jsem nanášela na lepivou bázi, ale nebylo to u všech nutné, zpravidla čím více je odstín napravo, tím méně lepivou bázi potřebujete :)

Tahle paletka není vyloženě špatná, jen je nutné se s ní naučit pracovat =)

Mě nejvíce zaujaly růžové a fialová. Co mě také potěšilo a nečekala jsem to, je kombinace žluté a zelené - kouřové líčení. Fakt příjemné kombo, které jsem bohužel nezachytila na fotografii :( Snad příště.

ZAKOUPIT MŮŽETE:
http://www.makeuprevolution.cz/produkty/makeup-revolution-matte-brights-paletka-ocnich-stinu/

1 komentář:

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS