[ RECENZE ] MOJE KOSMETIKA TRIO OČNÍCH STÍNŮ

Dnes bude megaobrázková recenze. Rozhodování nebylo vůbec zapotřeba - tyto paletky zrecenzuji ihned ať to mám z krku a vy, ať víte na čem jsme co nejdříve. Dopředu nebudu nic prozrazovat.
K recenzi jsem si vybrala (resp. dostala k narozeninám) varianty 02, 11, 08 a 09. Jednotlivé paletky stojí 50,- Kč





SWATCHE

Zde nastává ten okamžik odhalení. Bohužel, nečekala jsem to, ale stíny jsou pro mě velké zklamání. Barvitost jako taková je super, ale jen dokud stíny nepoužijete. Pokud zkusíte stíny aplikovat bez báze, pak si budťe jisté, že můžete po oku šmrdlat sebevíc, ale nic tam prostě nebude.

Stíny se prostě bez báze nechytnou ani kdyby jste se u toho modlili nebo stavěli na hlavu. Prostě ne.







Ukázka líčení

Trio číslo 02

Trio číslo 11

Trio číslo 09


Shrnutí

Konzistence stínů je velice prašná.
Výběr barev je sympatický.
Výdrž líčení - dle použité báze.
Krytí stínu - velmi slabé.

Koupila bych si stíny, kdybych to věděla? Nevím. Možná. Za těch 50,- Kč to není zas tak hrozný a stíny se určitě dají používat. Bohužel, my které jsme zvyklé na lepší produkty (které více kryjí, není potřeba je dostávat na obličej násilím a které nestojí o moc víc) si asi tyto stíny nekoupíme.

Nicméně, tato značka je mladá, určitě se bude dále vyvíjet a tak je možné, že se dočkáme stínů, se kterými bude radost pracovat, protože s tímto to prostě nejde :(

2 komentáře:

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS