[ RECENZE ] AVON ULTRA COLOUR ABSOLUTE

Rtěnka Ultra Colour Absolute má krémovou, lehkou barvu pro dokonalé rty. 
Pečující složení pro kvalitnější péči o rty dokonale vykreslí kontury rtů. 
Hydratuje, vyživuje a chrání díky vitamínům C, E a kolagenu. 
S ochranným faktorem SPF 15. 
Poskytuje střední krytí. 
Nějaké rtěnky od Avonu se u mě doma objevily, ale nikterak zvlášť jsem je nevyhledávala. Nedávno se ke mě dostal vzoreček nové rtěnky UCA a tak jsem ho vyzkoušela a nadchl mě. Jedná se o odstín FRESH FIG.
Jelikož se mi líbila konzistence i výdrž, rozhodla jsem si objednat další vzorečky jiných odstínů. Ale už tak nadšená nejsem a rtěnku si neobjednám asi ani jednu z této řady.




Tender Mauve


Krémová starorůžová barva s fialovým podtónem. Kryje ale zvýrazní nedokonalosti jako například popraskané či suché rty.



Fresh Fig


Tohle byla láska na první použití, ale chtěla bych něco trošku do fialova či růžova a to jsem nesehnala.

Rtěnka se chová spíše jako balzám (skoro takové Color Whisper) ale kryje poměrně dobře. 

Má v sobě trochu třpytek a tak dodá rtům trochu objemu.


Radiant Raisin


Barva dokonalá a sluší mi. Co mě ale mrzí, tak oproti Fresh fig je hodně krycí a já bych byla radši kdyby byla spíše jako balzám. Aby kryla trochu méně, ale byla hydratující. Což tahle prostě nesplnila.




Závěr


Jsem z této edice "ultra colour abosolute" hodně zklamaná. 

Ne proto, že odstíny v reálu neodpovídají tomu co je v katalogu - na to jsem si už zvykla.

Vadí mi, že se každý odstín chová úplně jinak !

Fresh fig je dokonalý barevný balzámek kterým nic nezkazíte a oživíte své rty. Ale ostatní jsou průměrné krycí rtěnky - a to fakt nechci ! Ani na dalších vzorcích to nechci zkoušet, byla bych jen zbytečně zklamaná.

6 komentářů:

  1. moc se mi líbí hlavně ten poslední odstín <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barevně je moc hezký, to jo. To se hádat nebudu. Ale nemá to konzistenci, kterou jsem očekávala :(

      Vymazat
  2. taky mám tender mauve ve vzorku a vypadá jinak než Tvůj :O můj není tak růžový a je více tmavší...tak ted mě zajímá jak by vypadala plná velikost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou mi to opravdu přijde jako sázka do loterie ty odstíny.

      Vymazat
  3. Souhlasím. Taky mám Tender Mauve a barva je úplně jiná. Taková tmavá, vůbec ne dorůžova.
    Viděla jsem ji u jiné blogerky, kde taky vypadala růžově a co mi přišlo, mě akorát zklamalo.
    Ale musím říct, že rtěnka je na rtech hrozně příjemná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Tahle řada je na rtech velmi příjemná, ale bohužel, každá barva se chová úplně jinak a taky vypadá jinak a bez vzorečku bych nedoporučila objednávat :) :\

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS