[ RECENZE ] AVON SPEED DRY RED WINE

Jelikož mám zánět dutin a vše mě bolí, tak na víc než recenzi laku na nehty se opravdu nezmůžu. Nezlobte se na mě. Zrovna teď když mám nápady na líčení a konečně je venku i světlo, tak onemocním. Štve mě to, nenadělám nic. V pondělí musím odevzdat seznam literatury k maturitě a taky Podnikatelský záměr a nic z toho nemám. To bude ještě sranda. Musím se na to ale už zítra vrhnout, protože to bude zlý.

Dnes jsem se rozhodla nalakovat rudou. A to zrovna touhle novinkou v mé krabici. "Dostala" (rozuměj, vybrala, objednala aby měl přítel co k MDŽ) jsem ho od přítele a musím říct, že barvička je krásná, moc, ale není to ta co byla na obrázku. Podle obrázku to mělo být světlejší a možná víc růžovější. Ale mě to nevadí, protože tuto barvu nemám a je moc pěkná. Mám sice podobný lak od Gabriella Salvete, ale není to úplně ono.

Barva je krásná - jak napovídá název, vínová. Představte si červené víno, tak přesně taková. Je totiž možné že fotky trochu zkreslují, ale snažila jsem se to na fotit tak, aby to bylo co nejvěrnější, tak mě prosím nekamenujte. Pořád je totiž barva na fotkách věrnější, než to v katalogu, a to prostě musíte ocenit :)

Rychlost schnutí laků SPEED DRY je opravdu bezkonkurenční. Není to sice slibovaných 30 sekund, protože musíte aplikovat 2 a více vrstev, ale snaha se počítá a za to mají u mě malé plus. Vždy jsem byla se schnutím těchto laků nadmíru spokojená, což se u jiných značek prostě nedaří.

Celkově jsem s těmito laky spokojená, doma už jich několik mám, a kdyby jich nebylo tolik, tak si vezmu další, protože jsou opravdu kvalitní.



3 komentáře:

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS