NOVINKY POSLEDNÍCH DNÍ - KDE JSEM NAKOUPILA A CO MĚ VYTOČILO

Mám tu pro vás kecací článek, chci se někomu vypovídat :)

V novém roce jsem si stihla už objednat na pár e-shopech.

Galaxie přání - čekala jsem, že jeden den podáte a v pátek budu mít krabicu doma. Prd. Nejdřív v pondělí.
Co jsem objednala vám ukážu v samostatném článku. Nebude to ale nic zázračného, protože mě to i s poštou stálo cca 550,- Kč

BangBag - objednala jsem si balzám Hurraw! (green tea). Stál mě 119,- Kč a protože jsem platila předem, mám dopravu zdarma.
Jen škoda že mají jinou banku a neumožňují platit přes PayPal - zbytečně se to pak zdržuje. Balzám pořád nemám doma a to ho ve středu odesílali. Smůla no.

Flex-Tex - objednala jsem si tyl na šaty - něco se mi tam nelíbí tak je musím vytunit ;) Možná se dočkáte i fotek

Ráj akvaristiky - objednala jsem si pro akvárko světlo. Člověk se o to musí starat když do toho vrazil peníze.



DM - sleva 25% při nákupu více jak 5 výrobků jejich privátních značek. No moc toho není - většina vlhkých ubrousků (3 druhy) a k tomu jedny dětské a slavná novinka Balea mléko do sprchy - už teď vám prozradím že jsem zklamaná.



A v neposlední řade - jsem naštvaná !
A to hodně.
V září jsem vyhrála na Rimmel.cz balíček kosmetiky za karmu. V ZÁŘÍ !!!
Dodnes balíček nemám ... A když se podívám na Rimmelky na FB tak tam je z příspěvků vidět, že balíčky za karmu listopadovou už rozeslány byly ... tak fakt nevím ...
Stejně tak Rimmel rozeslal nové řasenky k testování ...

Napadá mě otázka ... vzhledem k tomu že si mohu na rimmel.cz objednat kosmetiku, budu na ni čekat také  více jak 3 měsíce ? :D :D :D :D


Taky řeším problém s akváriem.
Dlouho jsem se o něj nestarala a tak se podělalo co mohlo. Moc rybek tam není - umřely na stáří, některé ták mladé. No ale k problému - neustále mám vysokou hodnotu NO3. Celkem asi 5 dní v kuse jsme měnili každý den 40 litrů vody a stále se nic neděje. Tak jsem řekla příteli ať mi koupí korálovou drť, prý to má pomoct. Na to mu paní v akvaristice řekla, ať raději donese vodu na rozbor. Tak ho tam v pondělí pošlu se zkumavkama :)) Uvidíme co nám řeknou. Stejně si myslím, že nám poradí ať dál měníme vodu dokud to neklesne prostě :D



Škola
Neustálé poslouchání toho, jak nám třídní mlátí o hlavu, že jsme totálně vypatlaní, že tu maturitu neuděláme a hlavně, že se nekoukáme na stránky Nová maturita. Hlavně že ví všechno ! Vím že plno lidí se tam občas koukne a ona je schopná říct, že se tam nikdo nekoukl.
Například minule - něco jsem tam hledala a nenašla. Tak jsem se jí šla zeptat a začala do mě hustit, že jsem se musela dívat na jiné stránky, že to tam je ... a že jestli jsem to vůbec hledala ... ! Ta mě tak nas*ala !

4 komentáře:

  1. S tím akváriem - nebude to třeba špinavým pískem? Nebo by to mohly způsobovat možná i nějaké rostliny :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene. Písek obsahoval sice víc plynu a kytky nehnijí protože mám jen ty nenáročné.


      Akvaristikou se zabývám už 6 let takže tak trochu tuším co s tím, jen mě prostě zaráží že jsem vyměnila dohromady přes 250 litrů a hodnota NO3 se pohnula jen o trošku ... tak uvidím co mi řeknou v akvaristice. Je možná, že celej problém je v tom, že ve filtraci mám už přes rok jedny náplně a nekoupila jsem nové :D

      Vymazat
    2. U rodičů jsme měli problém s rybkami kvůli tomu, že se zjistilo, že jsou v bytě vyšší hodnoty plynu či co a rybkám to nesvědčí. V přechozím bydlení se jim dařilo až moc :D A teď to taťka může čistit jak chce, proplachovat písek, filtr a rozmnožujou se max. mečouni a paví očka.
      Doufám, že se problém s rybičkama vyřeší a zas ti budou dělat radost a ne starosti ;)

      Vymazat
    3. To akvárko běží už 4 roky v kuse ... dařilo se mu jak blázen, ale poslední rok se to začalo HODNĚ zanedbávat ... Takže to bude ten problém.

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS