MINI NEW IN - MAXI RECENZE

Dlouho jsem se neozvala s kosmetikou. Omluvte mě prosím, ale nestíhám vše. Byla jsem nemocná, a to člověk nemá náladu něco nakupovat či o něčem psát.
Dnes jsem byla na menším nákupu. Poslední dobou docela šetřím :))) Asi kvůli nadcházejícím Vánocům.

DNEŠNÍ PŘÍRUSTKY
Essence 24h hand protection balm
Isana professional nagellack enferner
Rexona Maximum protection
Essence Girls on tour eyeshadow palette



ESSENCE 24H HAND PROTECTION BALM STRAWBERRY
Tento balzám je z nové limitky Essence. Jsou ještě další 2 varianty - banán a kiwi. Musím říct, že obě mi voněly stejně - hnusně. Jen tato jahoda voněla docela příjemně.
Hned jsem si s ním namazala ruce. Docela rychle se vsákne (musíte tak minutu počkat, jinak to lepí) a vydrží vonět.
Vůně je docela příjemná, ale cítím tam chemii a umělotinu - čekala jsem opravdu jahody v čokoládě :(
Nicméně, i tak je krém dostačující za cenu 59,90 Kč



REXONA MAXIMUM PROTECTION SENSITIVE DRY
Antiperspirant na blozích propíraný milionkrát. Má své zastánce ale i odpůrce.
Já ho mám ráda. Je to už moje druhé balení a s účinností jsem spokojená. A že obsahuje nějaké "nevhodné" látky ? Jo ... dřív jsme taky jedly příbory z olova a dneska je to zakázané ... 

Rossmann - 129,- Kč (zrovna v akci)


ISANA PROFESSIONAL NAGELLACK ENTFERNER
Odlakovač s houbičkou. Bez acetonu. Výtažky z meruňky a různé oleje.
Na první zkoušce obstál na jedničku. Během pár tahů je lak pryč. Nehet je hezký, nepřesušený a hlavně voní po meruňkách. 
Za cenu 39,90 Kč se to vyplatí. Nehledě na to, že když už bude houbička špinavá, tak se dá vyndat ven, proprat a dokonce i doplnit dalším oblíbeným odlakovačem.




 

ESSENCE LE GIRLS ON TOUR EYESHADOW PALETTE
Tuto paletku jsem neměla v plánu kupovat, ale když na mě koukala ve slevovém stojanu, nemohla jsem jí říct, že tam musí zůstat a počkat na někoho jiného. Za 49,90 Kč jsem nemohla prostě. Byl by to hřích.

Barvičky jsou krásně jemné. Co se týče krytí a pigmentace - velice slušné. Jsem spokojená ;)
Určitě s ní udělám nějaké líčení =)




7 komentářů:

  1. bezva, moc mě zaujal ten krém na ruce od essence a odlakovač :) upřímně, ani jsem nečekala že by ten krém nevoněl chemicky, essence mi přijde celá chemická... :)

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odlakovač je naprosto boží ! Je jemňoučký a nehty poté krásné voní. Škoda že to neprodávají po litrech ! :D
      Je to můj první krém od Essence, tak mě to zklamalo. Naopak u laků na nehty jsem ráda že nesmrdí :)

      Vymazat
  2. Paletka má moc hezké barvy :). Ty krémy mě pěkně štvou! Těším se na ně celý rok a pak si je ani koupit nechci :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jahoda voní opravdu nejlíp (taky tam zbyla poslední pro mě :D) a dá se to překousnout, už jsem "čmuchala" horší věci, které byly dražší. Ale za tu cenu bych si možná zvolila něco víc "obyčejného" ... např. Nivea :) (jestli dělají krémy na ruce)

      Vymazat
  3. Krém na ruky od Essence mám, ale ešte ten minuloročný - raspberry chocolate cookie... A popravde, je to otrasné.. Tá vôňa je tak príšerne silná a sladká, že ma z nej až hlava bolí :D Ruky z neho mám lepkavé a pocit hydratácie nikde.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ruky lepivý asi 2 minuty maximálně (krému dávám jen trošičku), ale ta hydratace taky není závratná :\

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS