GABRIELLA SALVETE 115 - PODZIMNÍ RUDÁ KTEROU MUSÍTE MÍT !

Nad koupí tohoto odstínu jsem neváhala ani minutu. Sotva jsem ho uviděla na jednom blogu (vážně nevím na kterém) tak jsem si ho napsala, s tím že při příští návštěvě ho musím koupit. A když byla v Rossmannu akce -25% na Gabriella Salvete tak jsem ho prostě bez váhání koupila.

Na podzim je to barvička jak se patří. Krásná. Výrazná. Ale ne řvavá. 

Lak krásně kryje ve 2 vrstvách. Vydrží hodně dlouho. Až po čtyřech dnech se objevilo ošoupání a to je super.

Krásně se odlakovává a nezůstává na nehtu nádech, což hodnotím velice kladně.




Pomocí gelu jsem si vytvarovala nehtíky a už je nemám ploché!!! Chichi

Po 4 dnech je vidět opotřebování

4 komentáře:

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS